  • Data: 2002-07-02 14:19:56
    Temat: Re: Jest Neo +
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wektor wrote:

    > Dzis bylem w BOKu (Katowice) i dowiedzialem sie ze Neo + bedzie napewno od 1
    > lipca. Nie wszystkie BOKi o tym juz wiedza. Wystarczy zlozyc wniosek o neo
    > 256 a po 1 lipca zainstalowana zostanie neo 512 za 79zł. Abonament 212zł.
    > Dotyczy to równierz posiadaczy SDI.

    No i gdzie ta Neostrada+? Posiadam sobie Neo 256 od paru miesięcy i wiele
    się nie zmieniło. Na stronie też nie. Mam składać odrębne podanie?

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX. We
    don't believe this to be a coincidence.
    -- Jeremy S. Anderson "