  • Data: 2013-10-03 15:15:43
    Temat: Re: Jeśli nie LG 24EA53VQ-P, to co?
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    u...@d...invalid nabazgrał(a):

    > Tak, ale ciężko w tej cenie też znaleźć coś lepszej marki z matrycą IPS...
    > A na lepszych markach też często się przejechałem... Co więcej chcę kupić
    > przez net, a LG daje gwarancję na bad-pixele.

    W sumie to do tego na czym pracujesz IPC nie ma żadnego znaczenia, lepiej
    kupić dobry monitor z matową matrycą bo IPS da ci głównie odświerzanie a to
    się przydaje przy danamicznych grach FPS.
    Na twoim miejscu poszukał bym jeszcze monitora co ma pivot bo to może choć
    nie musi :) się przydać do pracy.