    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jeśli nie DK8 - to co ? Poradnik ;)
    Date: Mon, 11 Jul 2011 14:52:56 +0200

    Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" napisał w
    >Wyjaśniam - waląc krzakami w miastach, gdzie wg JFa powinienem stać w
    >miejscu - 2 razy wbiłem się za eLkę. Zatem widać, że
    >Łowicze/Sochaczewy nie takie straszne. Na pewno nie straszniejsze niż
    >trafienie za traktor, czy 5 z rzędu ciężarówkę wyjeżdżającą z budowy
    >na DK8.
    >Można rzucić okiem jak się da jechać inaczej jak DK8 i jakie realne
    >prędkości da się rozwijać w "krzaczorach".

    Krzaczory rozne sa - sprobuj na Dolnym Slasku, te fasz... nie, te
    wczesniejsze ***je nie potrafily zrobic kilometra prostej drogi, choc
    niektorymi faktycznie da sie nawet rozpedzic :-)
    Jezdzisz tam stale, to znasz wszystkie objazdy i wybierasz najszybsze
    drogi.

    Ale i tak:
    14:04 - mijasz Korone,
    14:29 - zjazd z obwodnicy olesnicy
    16:45 - leczyca czyli powiedzmy tak "na wysokosci lodzi" - 2h15 od
    olesnicy
    17:15 - wjazd do Lowicza,
    17:40 - wjazd do Sochaczewa - 26km w 24 minuty,
    17:49 - wyjazd z Sochaczewa,
    18:11 - jestes gdzies na wysokosci Blonia, tylko z boku. 1h27 od
    Leczycy

    a mnie sie trafilo tak:
    11:45 - Korona,
    12:05 - obwodnica (widac bardziej sie spieszylem :-))
    14:33 - jestem na obwodnicy Piotrkowa - 2h21, bo 7 minut bylo
    tankowania.
    Normalny roboczy dzien, mozna szybciej, zalezy jak sie kto boi slupkow
    pod FR :-)

    dalej maly dramat:
    7min stania w korku, po czym sie decyduje - przez Lodz.
    22min do granic Lodzi,
    40min przejazdu przez Lodz, nawi oczywiscie nie chce pokazac innej
    drogi niz przez Lowicz,

    Wliczac to juz mozna roznie, bo jakbym od razu planowal to inaczej bym
    pewnie planowal.
    15:43 - opuszczam Lodz,
    Strykow - 8 minut korka gdzies przy tej A2 w budowie, na wjezdzie do
    Lowicza - kilometr w 6 minut.
    16:38 - wjazd do Lowicza, tam gdzie Ty. Srednia od konca Lodzi 44km/h
    17:00 - wjazd do Sochaczewa - ciut szybciej niz Tobie wyszlo.
    17:08 - opuszczam Sochaczew, akurat nawi stracila zasieg wiec nie
    wiem, chyba obwodnica pojechalem, tak jak glowna droga prowadzi.
    17:27 - dojezdzam do Blonia .. i trafiam w kolejny korek.
    17:36 - 1.3km w 9 minut, po czym wreszcie moge uciec w bok.

    od Lodzi do Blonia - prawie 1h53, 93km ze srednia 50 :-(
    Urwales pol godziny od Leczycy i omijajac korek w Bloniu.

    Niestety - trzeba znac wszystkie lokalne myki, albo sie zdac na jakas
    nawigacje z korkami online. Nawigacja, przynajmniej mapamap -
    kompletnie zawodzi w tamtych okolicach - za maly ekran.

    A powrot .. pojechalem celowo Grodzisk-gierkowka:
    17:37 - Grodzisk,
    19:54 - Piotrkow, 107km w 2h17
    22:16 - obwodnica olesnicy, jak widac powtarzalnie 2:22
    22:38 - korona

    godzina straty na gierkowce :-(

    Byle do 2012, potem bedzie lepiej :-)

    J.