  • 1. Data: 2010-02-02 15:30:01
    Temat: Jesli masz talent i 4600 pln to byc moze bedziesz mogl wziasc udzial w kursie foto.
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Nie zebym byl zlosliwy czy cos.

    Jestem po prostu pod wrazeniem wymagan jakie trzeba spelnic aby dostac sie
    na pewien kurs fotografii w Polsce.

    Zainteresowanych odsylam na pl.rec.foto

    Polon

  • 2. Data: 2010-02-02 15:58:04
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Polon" napisał
    > Nie zebym byl zlosliwy czy cos.

    Nieeee, no jasne że nie.
    Od samego tematu poczynając ; )

    > Jestem po prostu pod wrazeniem wymagan jakie trzeba spelnic aby dostac sie
    > na pewien kurs fotografii w Polsce.
    >
    > Zainteresowanych odsylam na pl.rec.foto

    Nie widzę w tym nic szczególnie frapującego.
    Jest oferta, jak komuś odpowiada to ją podejmuje, jak nie to nie.
    I koniec.
    O czym tu gadać ?

    adam

  • 3. Data: 2010-02-02 15:59:04
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik "Polon" napisał
    >
    > Nieeee, no jasne że nie.
    > Od samego tematu poczynając ; )
    "Jesli masz talent, to masz 4600 pln, to byc moze bedziesz mogl wziasc
    udzial w kursie foto."

    Tak jest lepiej?

  • 4. Data: 2010-02-02 15:59:10
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hk9geg$3na$1@news.onet.pl>,
    Polon nabazgrał:
    > Nie zebym byl zlosliwy czy cos.
    >
    > Jestem po prostu pod wrazeniem wymagan jakie trzeba spelnic aby dostac sie
    > na pewien kurs fotografii w Polsce.
    >
    > Zainteresowanych odsylam na pl.rec.foto

    Szczerze? Na moje oko uczciwa oferta. A jak spróbujesz policzyć koszty,
    to pewnie też dojdziesz do wniosku, że dużo taniej być nie mogło.

    Do tego wysoka cena ma też efekt pozytywny: trzyma z dala przypadkowych
    pstrykaczy (takich jak ja), którzy by byli balastem dla poważnych kursantów.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Styczeń plecień bo przeplata...

  • 5. Data: 2010-02-02 16:17:18
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Nie zebym byl zlosliwy czy cos.
    > Jestem po prostu pod wrazeniem wymagan jakie trzeba spelnic aby dostac
    > sie na pewien kurs fotografii w Polsce.
    > Zainteresowanych odsylam na pl.rec.foto

    Za tanio.

    Nikta takiej oferty powaznie nie potraktuje.

  • 6. Data: 2010-02-02 16:29:56
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" napisał

    > "Jesli masz talent, to masz 4600 pln, to byc moze bedziesz mogl wziasc
    > udzial w kursie foto."
    >
    > Tak jest lepiej?

    Nie bardzo, bo to nadal klasyfikuje się pod lekką zaczepkę.
    A że zaczepka zawsze ma jakiś cel to pytanie - co nim jest ?
    Chyba żeby postujący był na prowizji od pozyskanej głowy ; ))))))

    Zima nam dopiekła ?
    Najpierw Dominik z tym Allegro, teraz Polon z kursem... ; )))))

    adam

  • 7. Data: 2010-02-02 17:04:09
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    adam pisze:
    > Użytkownik "Jacek Czerwinski" napisał

    > Nie bardzo, bo to nadal klasyfikuje się pod lekką zaczepkę.
    dokładnie ...
    > A że zaczepka zawsze ma jakiś cel to pytanie - co nim jest ?
    moje czy PP ? Jesli moje, to prowokację dyskusji o talencie i $$$

  • 8. Data: 2010-02-02 19:06:38
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Polon wrote:
    > Nie zebym byl zlosliwy czy cos.
    >
    > Jestem po prostu pod wrazeniem wymagan jakie trzeba spelnic aby
    > dostac sie na pewien kurs fotografii w Polsce.
    >
    > Zainteresowanych odsylam na pl.rec.foto

    jak dla mnie to tanio
    wychodzi w okolicach 50 zł za godzinę w czym jest jeszcze jakiś plener i coś
    tam...
    no i wiedza oczywiście...

    wiedza w PL ma w opini niektórych bardzo małą wartość..

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 9. Data: 2010-02-02 20:00:33
    Od: "awygo" <a...@g...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jak dla mnie to tanio
    > wychodzi w okolicach 50 zł za godzinę w czym jest jeszcze jakiś plener i
    > coś tam...
    > no i wiedza oczywiście...

    Hm... co do tej wiedzy... może trzeba pokazać jakieś własne prace,
    zaprezentować umiejętności i w ten sposób zachęcić ew. kursantów. W tym
    poście nie ma nawet linku do zdjęć. A nazwisko autora nie wszystkim kojarzy
    się z autorytetem. Krótko mówiąc: pan Józio, który ma lustrzankę też mógłby
    zorganizować kurs.

  • 10. Data: 2010-02-02 20:48:13
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    wolny rynek - oferta przedstawiona dosc czytelnie, chcesz korzystasz, nie
    chce nie korzystasz - gdyby bylo napisane cos malym druczkiem albo z
    czterema gwiazdkami pod opisem to co innego

    kursow duzo, ten dosc oryginalnie potraktowany - moze to sposob na sukces
    takiego kursu w oczach autora, albo ma dosc baranow z obwieszonymi szyjami
    od sprzetu w prezencie od tatusia z trudem odnajdujących przycisk ON i nie
    wykraczających poza zielony kwadracik, mniej zielony niz oni sami?

    pzdr

    --
    Sebastian