  • Data: 2009-08-13 20:44:37
    Temat: Re: Jednak są dobre LCD!
    Od: Czornyj <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Skoro Ty wiesz to czemu nie publikujesz? Chętnie kupiłbym coś
    > wartościowego bo tak naprawdę większość książek do photoshopa powiela
    > schematy. Zrób książkę z tymi samymi przykładami które on umieścił na
    > płycie zrób je po prostu lepiej i szybciej. Zbijesz majątek. Skoro
    > herezje to nie będzie z tym najmniejszego problemu ;).

    Zbędna ironia - nigdzie nie napisałem, że Margulis wypisuje wyłącznie
    herezje - natomiast to, że jest doświadczonym korektorem i pre-
    pressowcem nie oznacza automatycznie, że jest wszechwiedzący. W jego
    książkach napewno znajdzie się olbrzymią wiedzę i sporo inspirujących
    przykładów, natomiast nie należy bezkrytycznie przyjmować punktu
    widzenia autora za dogmatyczny, gdyż przykładowo właśnie w kwestii
    colormanagementu i teorii barwy wykazuje on pewną ignorancję. Choćby
    jego metody oparte na wycieczkach do przestrzeni L*a*b czy gmeranie w
    GCR i UCR przy wykonywaniu separacji CMYK-owych są dyskusyjne i mogą
    przynieść więcej szkody niż pożytku.