eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
  • Data: 2018-04-30 22:43:07
    Temat: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > ROMy byly kiedys w cenie. A arc cos i tak jest :-)

    Dokładnie tak. Wyjaśnię jeszcze, że było to kalkulator w cenie komputera.
    Kalkulatory gwałtownie pojawiły się na tynku, a ich cena w ciągu roku
    spadła prawie o dwa rzędy wielkości (zaś jakość wzrosła). Ten był kupiony
    jeszcze przed tą rewolucją. Znamienny także tym, że zapytany ile to jest
    2^2 po dłuższym namyśle odpowiadał, że 3,9999999.

    Jarek

    --
    Ziemia dygotała, piasek usuwał się spod stóp od wibracji, bezpieczniki
    strzelały jak korki z flaszek, a przekaźniki aż nadrywały się z wysiłku.