eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika"Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata... › Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc przyszłość świata...
    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: "Jebłem"... (uwaga, słownictwo) Prawie OT, ale techniki tyczy, więc
    przyszłość świata...
    Date: Fri, 27 Apr 2018 21:00:07 +0200

    news:pbvicf$u9b$1@node1.news.atman.pl...

    > Podobno "jebłem" też nie ma.

    Stąd cudzysłów.

    > Ale niby kto zlikwidował suwaki? Same wygineły. Lepsze jest wrogiem
    > kiepskiego.

    Dobrego przede wszystkim. I nie musi to być suwak.

    > A możesz wskazać cel? Jestem pokoleniem bezsuwakowym. Ale sam się
    > dokształcilem, kupiłem suwak, pobawilem się i tyle. Nie widze ani

    Wystarczy umieć 2+2 zrobić, by w razie potrzeby nie stanąć przed tym z
    oczami w 5 zyla i nie powiedzieć https://www.youtube.com/watch?v=-L2o5OHTgKU
    Ja ci zresztą nie zarzucam. Nawet nie mam zbytnio żalu, jeśli ktoś tego po
    prostu nie wie, przecież nie ma człowieka, który by wiedział wszystko. Ale
    jeśli pozbywa się tego bardziej jako sztuka dla sztuki, to nie jest dobre.
    Czyli jak uczniaki nie wiedzą, jak działają wskazzóki zegara, to zamiast
    poświęcić jedną lekcję na zrozumienie, to likwidujemy, po nas choćby
    potop...

    > Nikt nie wyrzuca zegarkow analogowych, okazaly się byc mniej uzyteczne niż
    > cyfrowe więc sa wypierane. Nic nowego, postęp sie to nazywa. W pewnym
    > wieku kazdy postęp wydaje sie być wstecznictwem, mnie tez to czeka.

    Postęp jest postępem, jeśli nie oznacza iść naprzód za każdą cenę.
    Krótkofalowcy. Miałem kilku kumpli, którym słoń na ucho nadepnął i
    telegrafii ni chu*a nie przyswoili.
    Znaleźli się jednak tacy, co dla nich BRAK UMIEJĘTNOŚCI telegrafi był
    nobilitacją. Ergo, za kogoś lepszego uważał się gość, który jawnie nie umiał
    titać i innych namawiał do NIEUMIENIA. OK, niech jużz sobie nie umie tej
    telegrafii, ale niech działania nie idą w kierunku zmuszenia innych, do
    nieumienia/nieużywania CW. (I wszelkich innych takich rzeczy, cokolwiek by
    to było)
    To ja w takim razie jawnie przestanę ustępować miejsca staruszkom w
    tramwaju (BTW. Raz ktoś mnie chciał ustąpić, musiałem źle wyglądać; aż mi
    się uśmiech poszerzył... ale podziękowałem, że zaraz wysiadam), mówić dzień
    dobry, dziękuję, przepraszam, przecież życie tak pędzi, a na mówieniu
    zbędnych słów traci się czas. (to był sarkazm)

    > A masz żarna do mąki? Bo chyba nie chcesz powiedziec ze tak, jak byle
    > gimbusy, kupujecie gotową w sklepie?

    Mam, młynek żarnowy, ręczny, do kawy. Ale jak bym miał stare żarna, to bym
    ich po prostu użył, zmłócił mąkę i upiekł ciasto. A w ramach zabawy
    obstalował maszynę, która ni zakręci, choć nie pozbywałbym się umiejętności
    obsługi żaren. A makutra w ręce ino by mi furczała. Nie zliczę, ile razy
    wylizywałem resztki po zrobionym cieście.

    --
    Pies może złamać serce tylko raz,
    kiedy jego własne przestaje bić...