  • Data: 2012-12-26 18:32:03
    Temat: Re: Jebany system
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2012-12-26, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:
    > Nie wiem, czy czegoś nie przeoczyłem, ale raczej nie dlatego,
    > ponieważ daltoniści mogą mieć prawa jazdy :)

    Jako daltonista potwierdzam, że mogą.
    Akurat ja mam "mały" daltonizm typu "co to niby znaczy >lazurowy<?",
    więc nie jest to żaden problem dla kierowcy.
    Nie mniej nawet gdybym widział w mono jak krowa, to ani na kursie,
    ani na badaniu lekarksim, ani na egzaminie nie zostałoby to wykryte.

    pozdrawiam,
    PK