  • Data: 2012-12-26 20:51:29
    Temat: Re: Jebany system
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-26 20:37, frank drebin pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com> napisał w wiadomości
    >
    > ja moge tylko napisać do ciebie " w dupie byłeś, gówno widziałeś".

    Cóż, to możesz zawsze napisać. To taki uniwersalny dryf
    pseudoartystyczny.

    > Nie znasz mnie, nie znasz mojego syna, nie widziałeś sytuacji na drodze.

    Ja naprawdę niekoniecznie muszę znać Ciebie, czy też Twojego syna.

    > Ale wiesz wszystko lepiej.

    Serio? Sporo tutaj napisałeś - na swój temat, syna itd. Ja nie wiem
    "wszystko lepiej", ale potrafię analizować oraz wyciągać wnioski.

    > Szacun

    Za co? Za to, że dworuję się z opowieści "kierowców" z PJ od 15 (sorry,
    17) lat, którzy na podstawie swych doświadczeń (bądź ich braku), próbują
    wyciągać nieuzasadnione wnioski?