  • Data: 2012-12-24 13:15:40
    Temat: Re: Jebany system
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PK wrote:

    > Czyli masz mało kombinacji. Czyli jakbyś wsadził średnio rozgarnięte
    > małpy, to pewnie w dosyć krótkim czasie ogarnęłyby jak ruszyć i skręcać.

    Chodzi o to, że sytuacja na drodze jest o wiele bardziej skomplikowana. Na
    typowym szkoleniu lotniczym do licencji turystycznej pierwsze loty
    samodzielne po kręgu wykonuje się już po ok. 10h praktyki. I nie ma zlituj,
    lecisz sam, bez instruktora. Albo wylądujesz, albo się zabijesz :)

    Nie sądzę, aby po 10h przeciętny adept kierownicy poradził sobie sam na
    mieście. Dlatego wątpliwa wydaje mi się teza, że jeżdżenie jest prostsze,
    niż latanie.

    Oczywiście do pełnej licencji trzeba wylatać znacznie więcej, ale tam już
    nie uczymy się za bardzo tej strony technicznej pilotowania, bo to trzeba
    już umieć przed pierwszym samodzielnym.