  • Data: 2012-12-23 21:16:00
    Temat: Re: Jebany system
    Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    On 2012-12-23, Delfino Delphis <D...@w...op.pl> wrote:
    > Przesadzasz. IMHO latanie samolotem jest prostsze od prowadzenia samochodu.
    > Przynajmniej jeśli chodzi o samą stronę praktyczną, bo oczywiście w
    > samolocie potrzeba o wiele więcej wiedzy teoretycznej i planowania, no i
    > można znacznie dalej się rozwijać.

    Nie wiem co nazywasz "wiedzą teoretyczną", a co "stroną praktyczną".
    Siadasz na fotelu i masz przed sobą kilkaset dźwigienek, suwaków,
    przycisków i wyświetlaczy. Jeśli wiesz, co one robią i jak je ustawić,
    żeby ruszyć, to jest teoria czy praktyka?

    Obsługa samochodu (w wariancie popularnym, europejskim), to:
    kierownica,
    stacyjka (coraz częściej przycisk START),
    3 pedały,
    dźwignia zmiany biegów,
    ew. ręczny (choć wiele osób żyje bez niego).

    Całą resztą (światłami, wycieraczkami itp) część kierowców się nie
    przejmuje, więc najwyraźniej nie są niezbędne do jazdy :D.

    Czyli masz mało kombinacji. Czyli jakbyś wsadził średnio rozgarnięte
    małpy, to pewnie w dosyć krótkim czasie ogarnęłyby jak ruszyć i skręcać.

    Przepisy itp. to już zupełnie inna kwestia (oderwana od tematu samego
    prowadzenia). Poza tym zapewniam Cię, że piloci mają ich nie mniej niż
    kierowcy, a ich "kodeksy" są pisane pod dobrze wykształconych ludzi,
    a nie wieśniaków, więc trochę trudniej jest wszystko ogarnąć.

    pozdrawiam,
    PK