    Date: Fri, 21 Dec 2012 22:00:23 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jebany system
    <50d448de$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d450c1$0$26709$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d4537c$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d472f5$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
    <kb1s4f$76f$1@dont-email.me>
    <50d48be9$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d490d4$0$26707$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d4b1e7$0$1223$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d4c128$0$1306$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d4c4f1$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d4c5e5$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>
    <50d4ca5d$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2012-12-21 21:45, RedLite pisze:

    > :/
    >
    > Mowa była o wielu rzeczach w tym wątku,

    Wiesz, jakbym miał prześledzić wszystkie dryfy - niemniej pamiętam od
    czego się zaczęło.

    > jednak prawidłowość zdarzyła się
    > taka, że ci, którzy się wypowiadali nt. sukcesji na egzaminie (niepytani
    > - stąd moja, ironiczna, 'ankieta') oświadczali, że zdali za pierwszym
    > podejściem.

    Wątek śledziłem raczej w kwestii ogólnej - sytuację jak mniemam
    opisywał tatuś, któremu synalka oblali. Hmmm, wydał sobie średnią
    opinię.

    > Łącznie z gościem, który właśnie ma jakieś obiekcje co do częstości
    > wyjazdu na miasto na pierwszej godzinie nauki (że niby to paradoks - jak
    > wyjechałeś na 1 lekcji, to taki zajebisty kierowca jesteś, a zdawalność
    > taka słaba).

    Cóż, ja tam z natury spokojny jestem i cudactwa newsnetowe na mnie
    średnio działają. Spora część ludzi potrzebuje czegoś by zaistnieć,
    sami nie mają doświadczeń, wiedzy itd.