  • Data: 2012-12-19 19:56:27
    Temat: Re: Jebany system
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Innym dobrym sposobem jest pojeździć na rowerze w pełnym ruchu miejskim
    > tam gdzie żadnych ścieżek rowerowych nie ma - ze skrętem w lewo z lewego
    > pasa itd. Nic tak nie uczy myślenia na drodze jak brak blachy wokół tyłka.

    Pomysł dobry, ale pod warunkiem, że każesz im wykupić OC, a kierowcy będa
    mieli rejestratory :-) Rowerzysta który nie zna przepisów jest gorszy od
    kierowcy, bo jak kierowca spowoduje wypadek to bez problemu można udowodnić
    jego winę, a rowerzysta albo ucieknie, albo jak coś mu się stanie to zacznie
    się interpretowanie wszystkich wątpliwości odnośnie winy na korzyść
    rowerzysty.

    Jeśli dookoła mnie mają jeździć ludzie którzy tego nie potrafią to wolę by
    robili to w samochodach.

    A co do pytania czy kiedyś szkoliło się lepszych kierowców odpowiedź brzmi
    zależy kiedy. W czasach gdy zdawali obecni emeryci, nie było egzaminów
    teoretycznych, a praktyczny był banalny. Natomiast w latach 90'tych zarówno
    placyk jak i testy były nieporównywalnie trudniejsze niż te obecne egzaminy.
    Jak już ktoś wyjechał na miasto to zwykle zdawał, ale często z grupy 10 osób
    na miasto nie wyjeżdżał nikt, albo tylko jedna osoba.

    Ps. Nie było subiektywnego pojęcia oblania egzaminu za zbyt mało dynamiczną
    jazdę, ale był obowiązek użycia wszystkich biegów... maluch miał tylko 4,
    przy czym 4 wrzucało się przy 40 km/h.

    Pozdrawiam
    Ergie