  • Data: 2012-12-19 01:45:10
    Temat: Re: Jebany system
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 18 Dec 2012 23:48:12 GMT, PK napisał(a):
> [...]
    9DC1FCA2DD480D4E/Zdawalno%C5%9B%C4%87%20za%202012%20
    I.pdf

    > Teraz już nie bardzo jest jak wziąć. Kopertę trzeba by było wręczyć
    > na zewnątrz, czyli tuż przy WORD. Egzaminatorzy już nie zarabiają takich
    > groszy jak kiedyś, więc może też potrzeba mniejsza.

    Manewr "koperta" juz nie do zrealizowania ?
    Nieoficjalnych kontaktow z instruktorami nie maja ?

    > IMO po prostu kat. B dostaje dużo osób, którym się udało lub instruktor
    > się zlitował. Przy kategoriach "dużych" mogą być ostrzejsze kryteria.

    Przy B ok - po tych 24h jazdy umiejetnosci sa niewielkie, moze byc kwestia
    szczescia.
    Ale na wyzsze ? Kandydat powinien byc juz troche otrzaskany z ruchem.

    > Poza tym prowadzenie takiego pojazdu jest zapewne trochę trudniejsze niż

    No chyba ze tak jak na jakim filmie z Anglii - skret "tirem" na waskiej
    drodze ... i instruktor mowi "patrz w lusterka czy nie najezdzasz na
    kraweznik. Nie da sie nie najechac na tej drodze, ale jak najedziesz na
    egzaminie to nie zdasz" :-)

    > Fabii itp, a chętnych nadal sporo. Wyobraź sobie, że nie umiesz niczego
    > robić, jedziesz autobusem do pośredniaka i widzisz napis "zatrudniamy
    > kierowców, organizujemy kursy PJ". No to odkrywasz powołanie, idziesz

    Ale co - sugerujesz ze kat B mam juz rok czy 20 lat, ale praktyki za
    kolkiem cagle 25h ?

    > na egzamin i uwalasz. No ale już skończyłeś kurs, więc próbujesz znowu
    > i znowu uwalasz. W końcu Ci się odechciewa i wracasz do pośredniaka, ale
    > zostawiasz słabą statystykę.

    Albo nawet w koncu zdajesz i dostajesz upragniona prace ... ale slad w
    statystyce zostawiasz.

    Zreszta zobacz - 1679 zdalo teorie na kat C. 1376 zdalo praktyke.
    Myslisz ze oni zdali za pierwszym razem, a tych ~300 osob zdawalo, zdawalo,
    zdawalo 5x i sie w koncu poddalo ? bo egzaminow bylo 3536, to i tak troche
    brakuje.

    J.