    From: <8...@8...212338.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jebany system
    Date: Tue, 18 Dec 2012 21:23:38 +0100

    qrt w
    <news:wlydt0udsapm.wk3mhylc1lj7.dlg@40tude.net>:

    > teraz sie tego nie uczą.

    Ale PK nie pytał czy uczą na kursie.

    > tego chyba też nie.

    Jak wyżej.

    > A co do jazdy po łuku to wiesz jak to wygląda? Uczą ich jak przejechać
    > konkretnym modelem samochodu konkretny łuk. Nic wiecej. Prawda jest taka ze
    > nauczyć sie musisz sam. I to potem.

    Owszem, ale nie sam -- jakoś mojej młodej poszło bez trudu opanowanie jazdy
    większym samochodem po tym samym łuku...
    Ale jak już była zadowolona z siebie, to ten sam łuk "musiała" -- tyle, że
    na wstecznym, a następnie przodem i tyłem -- tyle, że łuk w drugą stronę był
    ustawiony.

    I znowu była zadowolona z siebie, to "musiała" zaparkować równolegle do
    krawężnika zarówno przodem, jak i tyłem, po lewej i po prawej stronie...

    Instruktor siedział w budce i się uśmiechał tylko... Pamiętał, że te same
    manewry starej zafundowałem :D

    Potem przyszedł czas na ćwiczenie "awaryjnego hamowania", sprawnego ruszania
    itd... -- uśmiech instruktorowi zniknął (bo ponieważ powinni tego uczyć a
    nie uczyli, zwłaszcza hamowania

    CROSS: pl.pregierz,pl.misc.samochody
    --
    'Tom N'