  • 131. Data: 2011-11-30 23:08:49
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 30 Nov 2011 19:53:57 GMT, to napisał(a):
    > Trzeźwy też zwykle jedzie całkiem normalnie, a nagle robi coś głupiego.
    > Ciekawe, czy ktoś zrobił badania np. trzeźwy vs. pijany, ale przy
    > założeniu, że pijany jedzie zgodnie z przepisami, żeby się nie wychylać i
    > się na jeździe skupia,

    Ale to niekoniecznie sa dobre zalozenia.

    > a trzeźwy dorzuca "standardowe" 20 km/h

    niegrozne :-)

    >i rozmawia przez telefon.

    A to juz troche jak pijany :-)

    J,

  • 132. Data: 2011-11-30 23:13:09
    Temat: Re: Słuchaliście audycji w Trójce?
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/30/2011 10:52 PM, to wrote:
    > begin m...@i...pl

    > No ok, ale jak ktoś się boi wody, to nie jest żeglarzem, jak ktoś się boi
    > ognia to nie jest strażakiem, a jak ktoś się boi chuliganów to nie
    > powinien być policjantem.

    > To akurat dotyczy każdego. :>

    jednak skazanie policjanta to inny sukces niż niepolicjanta
    dla takiego prokuratora

    > I jak się skończyło?

    nie pamiętam

  • 133. Data: 2011-11-30 23:39:52
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 20:29:32 +0100, WhiteD napisał(a):

    > Tylko niestety spora część kierowców nawet po pijaku / naćpanym będąc jedzie
    > sobie zupełnie normalnie. Jakiś procent pewnie jedzie zygzakiem, choć zygzakiem
    > jeźdzą też i ci trzeźwi. Zwłaszcza zimą kiedy jest ślisko :P
    > A to że taki pijany / naćpany jedzie całkiem normalnie nie znaczy że nie zrobi
    > nagle czegoś głupiego... np. nie właduje się w czyjś samochód bo mu się coś.

    A łapie się trzeźwych...

    > Rozumiem że obserwujesz ich tak dokładnie że wiesz doskonale co robi każdy
    > patrol przez cały dzień... świetnie bo nawet ja takiego rozeznania nie mam :P
    > Widuje ich tylko jak przywożą mi delikwentów do zbadania (o ile wypada mój
    > dyżur), albo jak jest jakiś wypadek drogowy. Co robią w innym czasie - nie wiem,
    > pewnie pracują...

    Wiele razy widziałem, jak koło patrolu z suszarką przejeżdżał cyklop z
    jednym światełkiem. Ale to nie jest przecież zagrożenie ruchu...

    --
    ___________ (R)

  • 134. Data: 2011-11-30 23:41:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 30 Nov 2011 20:25:09 +0100, WhiteD napisał(a):

    > O ile mi wiadomo to takich kontrolują, to że ty nie widziałeś nie znaczy że coś
    > takiego nie ma miejsca :P

    Wiesz, nie pierdol. Nie widziałem w życiu, żeby kontrolowali. Zresztą ja/
    Stojąc w krzakach?

    --
    ___________ (R)

  • 135. Data: 2011-11-30 23:51:10
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Adam Płaszczyca waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Wiele razy widziałem, jak koło patrolu z suszarką przejeżdżał cyklop z
    > jednym światełkiem. Ale to nie jest przecież zagrożenie ruchu...

    Widocznie ktoś zamontował we własnym zakresie

    http://agrohandel.kutno.pl/images/products/2010_8_28
    4_big.jpg

  • 136. Data: 2011-12-01 06:47:15
    Temat: Re: * Policję!
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 11/30/2011 09:25 PM, to wrote:
    > begin m...@i...pl

    > Właśnie o to mi chodzi, żeby takich też zatrzymywali. Co za różnica, z
    > jakiego powodu jedzie jak debil? Jakoś Cię to pocieszy, jeśli walnie w
    > Ciebie starzec otumaniony lekami, a nie pijany nastolatek? ;)

    Absolutnie nie. Zawsze się boję, że ktoś właśnie otumaniony lekami,
    pijany albo 80-letni wjedzie we mnie, albo kogoś bliskiego.

  • 137. Data: 2011-12-01 07:56:09
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-11-30 22:19, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Widzę, że zaczynasz posuwać się do manipulowania cytatami.

    To źle widzisz, a manipulację to raczej Ty masz świetnie
    opanowaną. Bredzisz zwyczajnie chyba już w każdym wątku na
    każdy w zasadzie temat. Zresztą gdzieś już pisałem, że ten
    wąż to Ci skończył...

    > Tę dyscyplinę
    > poćwicz z Cavallino, mi szkoda na to czasu. ;-)

    Nie ma to jak ze ślepym dyskutować - lepiej przyjrzyj się
    co z cytatami robi Cavallino. Też o tym pisałem - znajdziesz
    w archiwum.

  • 138. Data: 2011-12-01 10:24:15
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "WhiteD" <...@...pl> wrote in message

    > O ile mi wiadomo to takich kontrolują, to że ty nie widziałeś nie znaczy
    > że coś takiego nie ma miejsca :P

    Sadza po ilosci "cyklopow" na drodze, smiem twierdzic, ze praktycznie nie
    kontroluja. Zreszta - jezdzilem przez jakis czas bez lewego stopu (szlag
    trafil modul w szynie CAN - koszt kompletu w Oplu - 2,5kzl) i pies z kulawa
    noga sie nie zainteresowal.

    --
    Axel

  • 139. Data: 2011-12-01 17:16:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Nie ma to jak ze ślepym dyskutować - lepiej przyjrzyj się co z cytatami
    > robi Cavallino. Też o tym pisałem - znajdziesz w archiwum.

    Technika inna, intencja ta sama.

  • 140. Data: 2011-12-01 17:42:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości news:

    > Technika inna, intencja ta sama.

    Nie kłam.
    Moją intencją jest odrzucenie w twarz bluzgającemu jego epitetów.
    I tylko wtedy podstawiam komuś lusterko.