  • Data: 2011-11-30 20:26:36
    Temat: Re: Jebać Policję!
    Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    news:4ed63f75$0$1461$65785112@news.neostrada.pl...

    > Bardzo ważne. Hint: druga część mojej wypowiedzi.

    Jako że dość często trzepiemy mieszkania w dzielnicach / budynkach gdzie
    rezyduje menelstwo to moge ci powiedzieć że zwykle znajdujemy coś w większości
    mieszkań... zwykle fanty z kradzieży, choć raz znaleźliśmy też małe krokodylki,
    niestety nie udało nam się dojść do tego skąd się wzieły w miejscu gdzie nawet
    szczury często nie wpadają...

    WhiteD