  • Data: 2011-11-30 20:34:46
    Temat: Re: Słuchaliście audycji w Trójce?
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/29/2011 07:48 PM, Jacek wrote:
    > Parę dni temu w Trójce słyszałem (byłem wtedy w pracy i nie pamiętam
    > dokładnie) jak redaktor dowiedział się paru ciekawych rzeczy od
    > policjanta biorącego udział w zabezpieczaniu W-wy 11 listopada.
    > Było tam m.in. o tym, że w takich akcjach najlepiej dać się szybko
    > trafić w hełm "tak, żeby pleksa pękła" i potem na ziemię i do szpitala i
    > już jest spokój i już bezpiecznie.
    > Potem było mniej więcej coś takiego, że: "każdy rozsądny policjant
    > postara się o chorobowe na Euro 2012".
    >
    > Jeżeli takich mamy policjantów to duma mnie wprost rozpiera :-(
> [...]

    Pisałem ostatnio, że policjanci to też ludzie.

    A co Ty byś zrobił, jak byś wiedział, że danego dnia jak pójdziesz
    do pracy, to możesz dostać w ryj od gości z Anglii? A mogą tobie
    wybić oko, połamać ręce i nogi. I do tego niewiele możesz zrobić,
    bo prawa człowieka, demokracja i inne takie bzdury.

    Ja bym brał chorobowe. Jak byłbym policjantem z Warszawy.

    Gdyby policja z Częstochowy zabezpieczała 11 listopada, to nie było
    by żadnych problemów. Jak jest mecz na stadionie w Chorzowie i dany
    sektor zabezpiecza Policja z Częstochowy, to tam wszyscy siedzą jak
    trusie. Bo chłopaki z Cz-wy się nie pierdolą, tylko biorą pałę i walą
    gdzie popadnie. Aż się spocą. A te pizdy z Warszawy bali się podpaść
    bo do Ministra MSWiA blisko, a tam to właśnie prawa człowieka
    i demokracja. A policja jest od tego, żę jak ktoś rozrabia w mieście
    to ma dostać wpierdol. I tyle.