  • 51. Data: 2012-01-01 19:19:16
    Temat: Re: Jazda z Unią
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 31 Dec 2011 16:04:34 +0100, "Jasio" <b...@g...pl>
    wrote:

    >Somalia, libertariański raj na ziemi, zaprasza.

    https://www.cia.gov/library/publications/the-world-f
    actbook/geos/so.html

    Despite the lack of effective national governance, Somalia has
    maintained a healthy informal economy/.../

    Telecommunication firms /.../ offer the lowest international call
    rates on the continent.

  • 52. Data: 2012-01-01 19:28:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Sat, 31 Dec 2011 16:35:16 -0800 (PST), siinski
    <j...@g...com> wrote:

    >Nie potrzebny będzie żaden trzeźwy na pokładzie.Weźmiesz kompresor z
    >zestawu naprawczego do opon ( coraz częściej montowany w nowszych

    przed tym można się zabezpieczyć: wydychane powietrze mocno różni się
    składem od wdychanego.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 53. Data: 2012-01-01 19:43:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-01, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > przed tym można się zabezpieczyć: wydychane powietrze mocno różni się
    > składem od wdychanego.

    Czyli jednak nadmuchac balonik ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 54. Data: 2012-01-02 21:03:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    >
    > ***"Jasio" Somalia, libertariański raj na ziemi, zaprasza.
    >
    > Kiedys jeszcze zatesknisz za tym rajem mlody czlowieku...

    Za Somalią?
    Wiem, że słowo "patriotyzm" jest obciachowe, ale ja lubię ten kraj w
    którym mieszkamy.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 55. Data: 2012-01-02 21:10:41
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości news:hdc1g712tv86eti72svegi2pjsjdqs55nf@4ax.com...

> [...]
    > maintained a healthy informal economy/.../
    >
    > Telecommunication firms /.../ offer the lowest international call

    A może to:

    "Age structure:
    65 years and over: 2.4% (male 95,859/female 142,383) (2011 est.)"

    Albo to:

    "School life ezpectancy (primary to tertiary education):
    total: 3 years
    male: 3 years
    female: 2 years (2007)"

    Dobre, dobre.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 56. Data: 2012-01-02 21:16:52
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Jasio"
    Za Somalią?
    Wiem, że słowo "patriotyzm" jest obciachowe, ale ja lubię ten kraj w
    którym mieszkamy.

    Napisalem to o wolnosci szerszym kontekscie - co do milosci do ojczyzny, to
    czy mi sie wydaje czy uprawiales niedawno turystyke na wyspy???

    Tytus

  • 57. Data: 2012-01-07 14:37:51
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Napisalem to o wolnosci szerszym kontekscie - co do milosci do
    > ojczyzny, to czy mi sie wydaje czy uprawiales niedawno turystyke na
    > wyspy???

    Czy jedno wyklucza drugie?

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 58. Data: 2012-01-07 16:03:22
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Jasio"
    Czy jedno wyklucza drugie?

    Nie jesli wyjazdy sa turystyczne - bo skoro tu tak pieknie i wspaniale to po
    co zanizac serdnia zarobkow w UK???

    Tytus

  • 59. Data: 2012-01-07 16:11:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-07, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Czy jedno wyklucza drugie?

    Chwileczku. Napisales ze lubisz ten kraj, ale lubisz w calosci czy tylko
    krajobrazy, pogode, ludzi? Bo poza tym nie wiem co tu jest lubic...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 60. Data: 2012-01-07 16:40:45
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Jasio" <b...@g...pl> napisał

    > Czy jedno wyklucza drugie?

    Oczywiście. Jeśli tego nie widzisz - jesteś dwulicowy.
    Pozdr

    --
    Hinek