  • 31. Data: 2011-12-30 21:12:20
    Temat: Re: Jazda z Unią
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 30-12-2011 o 14:24:24 WS <L...@c...pl> napisał(a):

    > ta... a 2-3 rzedy wielkosci wiecej starcilo zycie z powodu nowotworow,
    > udarow mozgu, zawalow...
    > gdyby "troche" kasy przeznaczyc na profilaktyke ... ale to kosztuje

    No przeznaczono. A nawet wprowadzono stosowne regulacje. I jaki raban
    podnieśli np. wolni palacze, że im eurokomuna zakazuje jarania?

    --
    Nikanor

  • 32. Data: 2011-12-30 21:17:34
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 30 Gru, 21:56, Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>
    wrote:

    > Ty z tym czipem to na serio? Obowiązkowe czy dobrowolne? Czipowanie
    > ludzi będzie bezpłatne, czy podobnie jak podpis elektroniczny - kilka
    > stówek?

    to to, przy ktorym NFZ odmowil refundacji znieczulenia? to dobrowolne,
    ale bez chipa nie uda sie zadnej granicy eurokolchozu przekroczyc...

    WS

  • 33. Data: 2011-12-30 21:19:03
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" <p...@e...net.pl> napisał

    > ludzi będzie bezpłatne, czy podobnie jak podpis elektroniczny - kilka stówek?

    Za dowód osobisty płacisz, za paszport płacisz a czipa byś
    chciał za darmo??
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 34. Data: 2011-12-30 22:15:58
    Od: N1 <s...@v...pl>

    W dniu 2011-12-30 22:19, Hinek pisze:
    > Za dowód osobisty płacisz, za paszport płacisz a czipa byś
    > chciał za darmo??
    > Pozdr

    "Sprzedam czipa z demontażu" :-)

  • 35. Data: 2011-12-31 05:36:31
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Nie trzeba będzie nigdzie chuchać bo jest też plan wszczepiania
    wszystkim mikrochipów. Ma to rozwiązać wiele problemów:
    niepotrzebne staną sie np. dokumenty które teraz nosisz
    przy sobie...Ot, przejeżdżasz przez bramkę Viatol i od razu
    będzie wiadomo czy masz aktualne prawo jazdy itd.
    Chip ten będzie też miał sekcję medyczną i między innymi można
    będzie od odczytać z niego takie dane jak poziom cukru, ciśnienie
    krwi, poziom alkoholu i itp. Nie uruchomisz auta jeśli będziesz miał
    alkohol we krwi, nie będziesz miał badań lekarskich albo jechałeś
    zbyt dużo godzin bez odpoczynku lub jechałeś zbyt szybko itd.
    Pojazd potrzebne dane błyskawicznie odczyta z Twojego osbistego
    chipa. Będzie to wprowadzane od 2015 r czyli już niedługo.
    Pozdr

    Normalnie lepszy niż S.Lem :)
    WOJO

  • 36. Data: 2011-12-31 07:26:00
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Pojazd potrzebne dane błyskawicznie odczyta z Twojego osbistego
    > chipa. Będzie to wprowadzane od 2015 r czyli już niedługo.
    > Pozdr
    >
    > Normalnie lepszy niż S.Lem :)

    moze i lepsze - ale w dobie eurourzędasów wszystko jest mozliwe. I to moze
    nie chodzic (najpierw) o totalną kontrole a zwykły unijny/bandycki lobbing -
    przyjdzie producent czipów, posmaruje, będzie dyrektywa. Niewiarygodne? A
    wiecie ile osób w unii zadecydowało o wycofaniu tradycyjnych żarówek a
    zastapienie ich energooszczednymi? Pięć.... Nie wierze ze nie odbyło sie
    smarowanie chociaz oczywiscie jest mozliwe ze wobec małej liczebnosci tej
    komisji przez przypadek sie złożyło ze wszystkie one były idiotami.

    b.

  • 37. Data: 2011-12-31 11:20:05
    Temat: Re: Jazda z Uni?
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 31 Dec 2011 08:26:00 +0100, Budyn <b...@g...pl> wrote:

    [...]

    > moze i lepsze - ale w dobie eurourzedasów wszystko jest mozliwe.

    Na litość, paranoiczne teorie o tym, że niedługo będą wszystkim czipy
    wszczepiać to w Stanach już od lat 80-tych są, wiadomo, obozy FEMA,
    czarne śmigłowce, ONZ to New World Order, takie tam. A u nas to
    ten pomysł można było znaleźć w Strażnicy pewnie. :-> (Chociaż tam
    mogli się ograniczac do prorokowania obowiązkowego tatuażu kodu
    kreskowego na czole)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 38. Data: 2011-12-31 13:05:53
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Leszek Karlik"
    Na litość, paranoiczne teorie o tym, że niedługo będą wszystkim czipy

    Czipy nie sa konieczne - bo sa kontrowersyjne, za to nasz rzad w
    porozumieniu z firma ViaToll zachwycony olbrzymimi wplywami planuje
    wprowadzenie systemu AutoToll - oczywiscie dla dobra kierowcow samochodow
    osobowych. Poczatkowo ma to byc ulatwienie w placeniu za autostrady przez
    auta osobowe ale za stary jestem by wierzyc w dobra wole ustawodawcy i
    postawilbym dolary przeciwko orzechom iz kroi sie kolejna oplata za krajowki
    dla osobowek i motocykli

    Tytus

  • 39. Data: 2011-12-31 13:27:40
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Tytus z domQ pisze:

> [...]
    > wole ustawodawcy i postawilbym dolary przeciwko orzechom iz kroi sie
    > kolejna oplata za krajowki dla osobowek i motocykli

    Kiedyś będziemy z rozrzewnieniem wspominać czasy gdy litr benzyny był
    tańszy od litra wódki a jedynie co nam groziło to policjant z suszarką
    lub fotoradar.

    Jedyna nadzieja w tym że Grecja, Hiszpania, Włochy rozsadzą unię od
    środka. Na razie unia dała nam drogi, kanalizację, bezpieczeństwo.
    Nieźle, może warto się już wypisać

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 40. Data: 2011-12-31 13:33:23
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 31 Dec 2011 14:27:40 +0100, Piotr Rezmer

    [...]
> [...]
    >
    > Jedyna nadzieja w tym że Grecja, Hiszpania, Włochy rozsadzą unię od
    > środka. Na razie unia dała nam drogi, kanalizację, bezpieczeństwo.

    Noo, bo w krajach co to nie są w Unii to ceny benzyny nie będą rosnąć a
    władza nie będzie wprowadzać coraz to więcej rozwiązań mających na celu
    nadzorowanie obywateli i zwiększanie bezpieczeństwa ruchu drogowego.
    Już to widzę.

    Witamy w 21 wieku, cyberpunk zaczął się jakiś czas temu.

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650