  • 41. Data: 2011-12-31 15:04:34
    Temat: Re: Jazda z Unią
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "ogórek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:jdl7ma$1mp$1@mx1.internetia.pl...

    > Wydaje mi się, że jednak znacznie prościej i logiczniej byłoby
    > wypisać się z tego kołchozu.

    Somalia, libertariański raj na ziemi, zaprasza.

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 42. Data: 2011-12-31 15:29:58
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Jasio" Somalia, libertariański raj na ziemi, zaprasza.

    Kiedys jeszcze zatesknisz za tym rajem mlody czlowieku...

    Tytus

  • 43. Data: 2011-12-31 15:36:33
    Temat: Re: Jazda z Uni?
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2011-12-31 14:27, Piotr Rezmer pisze:
    > Na razie unia dała nam drogi, kanalizację, bezpieczeństwo.
    > Nieźle, może warto się już wypisać

    Myslisz kto bedzie to splacal? Za darmo nic nie ma ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 44. Data: 2011-12-31 15:39:21
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał

    > Noo, bo w krajach co to nie są w Unii to ceny benzyny nie będą rosnąć a
    > władza nie będzie wprowadzać coraz to więcej rozwiązań mających na celu
    > nadzorowanie obywateli

    Nie trzeba daleko jechać. W Rosji benzyna wychodzi po 2,6 zł i nikt
    się tobą specjalnie nie interesuje.
    U nas bodaj ponad 20 służb ma prawo ukarać kierowcę mandatem!
    Ostatnio na trasie Gdynia - Szczecin naliczyłem 14 miejsc z
    kontrolami. Policja, Służba Celna, Straż Graniczna, Straż Gminna,
    Inspekcja...Straż Graniczna łapała np. tych co nie stanęli przed
    stopem na nieczynnej od lat linii kolejowej w rejonie miejscowości Płoty.
    Obłęd.

    --
    Hinek

  • 45. Data: 2011-12-31 15:45:31
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 31 Dec 2011 16:39:21 +0100, Hinek <h...@t...pl> wrote:

    [...]

    > Nie trzeba daleko jechać. W Rosji benzyna wychodzi po 2,6 zł i nikt
    > się tobą specjalnie nie interesuje.

    Taaa, tak długo jak się nie wychylasz i nie masz nic przeciwko
    putinokracji,
    bo wtedy to jest trochę gorzej. Albo dopóki jakiś pan władza nie stwierdzi,
    że dawno łapówki nie dostał. Ale spoko, jak to taki raj na ziemi, to
    czemu się nie wyprowadzisz do braci Słowian? Motocykliści tam pewnie mają
    żyć, nie umierać! :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 46. Data: 2011-12-31 15:55:55
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał

    > Motocykliści tam pewnie mają
    > żyć, nie umierać! :-)

    No pewnie. Drogi lepsze, paliwo tańsze a policja przekupna!
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 47. Data: 2011-12-31 16:02:50
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Leszek Karlik" Taaa, tak długo jak się nie wychylasz i nie masz nic
    przeciwko putinokracji, bo wtedy to jest trochę gorzej. Albo dopóki jakiś
    pan władza nie stwierdzi, że dawno łapówki nie dostał.

    Ale byles i widziales czy tak ci sie wydaje i powtarzasz glupoty ???

    Tytus

  • 48. Data: 2011-12-31 17:19:36
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Sat, 31 Dec 2011 17:02:50 +0100, Tytus z domQ <t...@g...pl> wrote:

    [...]
    > dopóki > jakiś pan władza nie stwierdzi, że dawno łapówki nie dostał.
    >
    > Ale byles i widziales czy tak ci sie wydaje i powtarzasz glupoty ???

    Że co, że niby jak nie będę żyć w Rosji to nie mogę krytykować ichniej
    wersji "demokracji"? Czytałem wystarczająco dużo wiarygodnych informacji,
    żeby wiedzieć, że z demokracją i prawami człowieka ten kraj nie ma dużo
    wspólnego. Może więcej niż Chiny, ale nadal do standardów cywilizowanych
    krajów im daleko.

    A Ty się tam wyprowadzasz, do kraju swobody i taniej benzyny, z naszego
    uciskającego jewrokołchozu czy jednak nie? :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 49. Data: 2011-12-31 17:29:34
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Leszek Karlik" Że co, że niby jak nie będę żyć w Rosji to nie mogę
[...]

    Czyli nie byles nie widziales ale wiesz...
    Demokracja w Rosji jest dokladnie taka sama jak USA - czyli jesli placisz
    podatki i nie podskakujesz jest ok. Z tym ze Rosja jeszcze nie ma prawa
    legalnie pozwalajacego nazywania opozycji terrorystami.

    Tytus

  • 50. Data: 2012-01-01 00:35:16
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 30 Gru 2011, 14:59, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

    > hmmm, czyli wystarczy jeden trzeźwy (choćby dziecko) i system zostanie
    > oszukany? Chyba producenci czujników chemicznych mają wydatki i
    > szukają przychodów...
    > --
    > pozdrawiam,
    > Jarek Andrzejewski

    Nie potrzebny będzie żaden trzeźwy na pokładzie.Weźmiesz kompresor z
    zestawu naprawczego do opon ( coraz częściej montowany w nowszych
    autach zamiast koła zapasowego zestaw kompresor + pianka
    uszczelniająca ) wtyczka w gniazdko zapalniczki,włączysz na chwilę aby
    dmuchnął w alkoczujnik i jazda na maxa w końcu Polak potrafi.