  • Data: 2011-07-14 15:25:16
    Temat: Re: Jazda po czesku
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartłomiej Zieliński" <B...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:

    >Jeśli nie rozumiesz o co mi chodzi to wyjaśniam:

    Ja rozumiem, to Ty nie rozumiesz co piszesz.

    >Skręcanie w prawo zaraz po wyprzedzeniu rowerzysty powoduje zajechanie mu
    >drogi, zmusza do hamowania.

    Nieprawda.
    Zmusza do hamowania - i owszem, podobnie jak rowerzysta zazwyczaj zmusza do
    hamowania innych uczestników ruchu, jako że jedzie wolniej.
    Ale prawidłowo wykonany manewr nie powoduje zajechania drogi.
    Względnie - każde wyprzedzenie samochodu przez rowerzystę również powoduje
    zajechanie drogi, bo również zmusza do hamowania za nim po niedługim czasie.

    >Oczywiście nie mam nic przeciwko temu, żeby kierowca skręcił sobie w prawo
    >po tym jak mnie wyprzedzi, ale niech ten manewr nie zmusza mnie do
    >hamowania.

    Na tej samej zasadzie - nie wyprzedzaj samochodów na światłach, bo w ten
    sposób zmuszasz je do hamowania chwilę później.

    Zresztą - widzę że minąłeś się z powołaniem, a dokładniej z grupami.
    Piszesz tylko i wyłącznie z punktu widzenia rowerzysty, wnioskuję że
    samochodami jesteś mniej zainteresowany.
    Co za tym idzie - wyjazd z tymi tekstami na grupę rowery.
    PLONK WARNING !!!!

    > Ja też nie napisałem, że Ty pisałeś iż wyprzedzanie rowerzysty jest
    > nielegalne.

    >Ale napisałeś w odpowiedzi że "wyprzedzanie rowerzysty RÓWNIEŻ jest
    >legalne", co mogło sugerować, iż ja uważam coś przeciwnego.

    Nie - sugerowało że nie zrozumiałeś o czym mowa.

    > Podpowiedź była, jak nie jej nie zrozumiałeś to napisz.

    >Proszę konkretnie: jaki przepis, paragraf itd.

    Nie ma sprawy.
    Na ile wyceniasz taką usługę?