    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda na ?wiatłach - prawie 3 lata, i co?
    Date: Thu, 11 Feb 2010 13:28:27 +0100

    On Thu, 11 Feb 2010 13:02:20 +0100, szerszen wrote:
    >tak wlasnie myslalem ze tylko tyle sie mozna po tobie spodziewac

    >moze jednak ty, bo po takich wstawkach to mozna przypuszczac ze jedyna
    >kierownica za jaka siedziales to manta podpieta do peceta

    No coz, nie jeden raz sie dziwilem czy my po tych samych drogach
    jezdzimy. Jak to jest ze ja sie jakos nie czuje zagrozony na drodze,
    nie przerazaja mnie te "stada wariatow", mimo okularow dostrzegalem
    wszystkie auta na czas, zazwyczaj wiem co z tylu i kolo mnie jezdzi.
    lubie szybka jazde a nie musze blyskawicznie reagowac, ostro hamuje
    raz na pol roku.

    J.

    P.S. A moze to ja piratem jestem ? :-)