  • Data: 2010-02-10 08:34:57
    Temat: Re: Jazda na światłach - prawie 3 lata, i co?
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 08:19:48 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > A podwójnej ciągłej to tam przypadkiem nie było?

    Jak zaczynałem, to nie było. Znaków też nie widać, bo jak wyprzedzasz to
    zasłaniają je wyprzedzane ciężarówki. Nie twierdzę, że manewr wykonałem
    całkiem prawidłowo, ale w pewnym momencie było rozsądniej objechać wysepkę
    niewłaściwą stroną, niż wciskać się w kolumnę ciężarówek.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek