eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na obrotach poniżej 2000Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
    Date: Sun, 30 Jun 2013 20:54:41 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 36
    Message-ID: <kqputp$uvo$1@node2.news.atman.pl>
    References: <51cc92bd$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    <51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqicsu$mtn$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-158-86.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1372618489 31736 89.67.158.86 (30 Jun 2013 18:54:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Jun 2013 18:54:49 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 130630-0, 2013-06-30), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496930
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
    news:avysbxaa0d6o.8u2w93a98nw9.dlg@40tude.net...

    > A co ma do jazdy ze stałą prędkością krzywa momentu obrotowego (która jest
    > wykresem dla w pełni wciśniętego pedału gazu)?

    A kto tu pisze o stałej prędkości? Mowa o jest o zakresie obrotów.
    Obecne diesle można spokojnie kręcić do 4000.


    > No i jak już przy tym jesteśmy, to w moim samochodzie maksymalny moment
    > obrotowy jest przy 6050rpm... Zalecasz jazdę ze stałą prędkością 50km/h na
    > jedynce? ;)

    Nie. Zalecam korzystanie z pełnego użytecznego zakresu obrotów.


    >> Taki styl jazdy dla turbin ze zmienną geometrią oznacza ich powolne
    >> zabijanie.
    >
    > A w jaki to sposób to ją zabija?

    Tobie mam tłumaczyć działanie zmiennej geometrii w turbosprężarkach i
    problemy z tym mechanizmem związane?


    > Jeśli coś zabijają niskie obroty, to silnik z powodu niedostatecznego
    > smarowania.

    Powiedz to użytkownikom VGT, którzy mieli problem z zapiekającymi się
    łopatkami w tych turbosprężarkach.


    X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: