-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
Date: Sun, 30 Jun 2013 20:54:41 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 36
Message-ID: <kqputp$uvo$1@node2.news.atman.pl>
References: <51cc92bd$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
<51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kqicsu$mtn$1@node2.news.atman.pl>
<a...@4...net>
NNTP-Posting-Host: 89-67-158-86.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1372618489 31736 89.67.158.86 (30 Jun 2013 18:54:49 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Jun 2013 18:54:49 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Antivirus: avast! (VPS 130630-0, 2013-06-30), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496930
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w wiadomości
news:avysbxaa0d6o.8u2w93a98nw9.dlg@40tude.net...
> A co ma do jazdy ze stałą prędkością krzywa momentu obrotowego (która jest
> wykresem dla w pełni wciśniętego pedału gazu)?
A kto tu pisze o stałej prędkości? Mowa o jest o zakresie obrotów.
Obecne diesle można spokojnie kręcić do 4000.
> No i jak już przy tym jesteśmy, to w moim samochodzie maksymalny moment
> obrotowy jest przy 6050rpm... Zalecasz jazdę ze stałą prędkością 50km/h na
> jedynce? ;)
Nie. Zalecam korzystanie z pełnego użytecznego zakresu obrotów.
>> Taki styl jazdy dla turbin ze zmienną geometrią oznacza ich powolne
>> zabijanie.
>
> A w jaki to sposób to ją zabija?
Tobie mam tłumaczyć działanie zmiennej geometrii w turbosprężarkach i
problemy z tym mechanizmem związane?
> Jeśli coś zabijają niskie obroty, to silnik z powodu niedostatecznego
> smarowania.
Powiedz to użytkownikom VGT, którzy mieli problem z zapiekającymi się
łopatkami w tych turbosprężarkach.
X
Następne wpisy z tego wątku
- 30.06.13 21:15 anacron
- 02.07.13 09:48 Tomasz Pyra
- 08.07.13 07:04 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS