-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.fsmpi.
rwth-aachen.de!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POST
ED!not-for-mail
From: "X-Man" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
Date: Fri, 28 Jun 2013 12:25:33 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 24
Message-ID: <kqjrrb$qp4$1@speranza.aioe.org>
References: <51cc92bd$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
<51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<51ccabba$0$1260$65785112@news.neostrada.pl>
<kqika7$tm2$1@speranza.aioe.org>
<51cd2e6f$0$1248$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: e0cZVkdXxGbrlJOeJbip0w.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496706
[ ukryj nagłówki ]"arek333" <a...@w...pl> wrote in message
news:51cd2e6f$0$1248$65785112@news.neostrada.pl...
> Mozna i takie miec podejscie. Jestem po czyszczeniu tych lopatek, przejechane
> okolo 15 tysi nie jak kapelusznik i znowu sie tnie. Więc?Wg
> mnie ten wynalazek jest moze i fajny ale jakosc jego wykonania
> tragiczna, bądz zaprojektowania . Jak dla mnie wlasnie przez te
> lopatki to porazka silnikow TDI. Jakos w Toyocie nie mialem tego
> problemu nigdy ani nikt z moich znajomych. A w TDI i owszem spora czesc
> ludkow sie z tym zmaga. Ale kazdy ma swoje zdanie i tak niech
> pozostanie. Generalnie jazda na niskich obrotach zamula ten mechanizm i
> chyba sie z tym zgodzisz.
szczerze mówiąc nie wiem bo raczej nie jeżdżę jak kapelusznik ale znów powyżej
3000 silnika nie kręcę chyba że na autostradzie po mieście przy niższych
prędkościach nei ma takiej potrzeby...
Wymień turbo i na kolejne ~100kkm masz spokój ja za regenerowane do 1.9TDI dałem
1000zł (i to hybrydę z ARLa - mam silnik ALH) a stare jeszcze sprzedałem za 500.
Nie są to jakieś zawrotne kwoty biorąc pod uwagę że robisz to raz czy dwa na
całe życie auta.
Pzdr
Piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.13 16:52 Przemeq
- 28.06.13 17:43 J.F.
- 28.06.13 17:52 anacron
- 28.06.13 21:31 Irokez
- 28.06.13 21:50 Michał Baszyński
- 28.06.13 21:52 Michał Baszyński
- 28.06.13 22:50 Arbiter
- 28.06.13 22:51 arek333
- 28.06.13 23:15 X-Man
- 28.06.13 23:16 X-Man
- 29.06.13 00:53 Tomasz Pyra
- 29.06.13 22:40 Michał Baszyński
- 29.06.13 22:41 Michał Baszyński
- 30.06.13 00:06 X-Man
- 30.06.13 20:54 Iksiński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod