eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na 3 cylindrach...Re: Jazda na 3 cylindrach...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostr
    ada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
    da.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <4d275f34$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d2838c6$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284550$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d284bdb$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    <iga30m$o7i$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28b149$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
    <igahce$b1k$1@inews.gazeta.pl>
    <4d28ef65$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <c1.01.3P2w8P$JQY@mike.oldfield.org.pl> <igc5gr$all$1@news.onet.pl>
    <4d29a53c$0$2453$65785112@news.neostrada.pl> <igc8q0$kqp$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Jazda na 3 cylindrach...
    Date: Sun, 9 Jan 2011 13:26:16 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Lines: 20
    Message-ID: <4d29a981$0$2501$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
    X-Trace: 1294576003 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2501 83.12.2.83:39760
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2340975
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:igc8q0$kqp$1@news.onet.pl...
    >
    > Ale za chwile bedzie w suwie pracy, a komp (jesli juz, bo sadze, ze to
    > akademicka dyskusja) wylaczy caly modul.
    > A generalnie nie sadze, zeby producent pochylal sie nad obsluga takiej
    > awarii, zeby utrzymac silnik na kulawym chodzie i ryzykujac zniszczenie
    > jednostki. Pamietajmy, ze komp nie wie co jest przyczyna anomalii, wiec
    > powinien zasygnalizowac krytyczny blad silnika i tyle.


    Zdaje mi sie, ze popieprzylismy skutek z przyczyna :)
    Dyskutujemy o mozliwosci wylaczenia wtryskiwacza a nie cewki...


    --
    Picasso



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: