  • 21. Data: 2011-05-16 09:59:28
    Temat: Re: Jazda lewym pasem
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-16 09:15, Cavallino pisze:

    > Bardzo źle, do tego popełnił przestępstwo.

    Jeden ostro hamuje bez powodu, drugi trochę mniej. Policja oceniła, że
    przestępstwo popełnił jednak te pierwszy.

    > Tępienie lewopasowców to znacznie bardziej zbożny.

    Ale w tym przypadku piszemy o gościu który wyprzedzał. Jest jakiś zakaz
    wyprzedzania? Albo przepis, że tylko goście w samochodzie X i Y mogą
    wyprzedzać ewentualnie mają pierwszeństwo w wyprzedzaniu?

    > Oczywiście dopuszczanie do kolizji (czyli stawanie na hamulcu) to źle
    > wykonana nauka, trzeba po prostu odpuszczać powoli gaz.

    Drogowi "nauczyciele" to zakały i tyle. Jedyna forma "nauki" która mi
    wydaje się zasadna, to zwalnianie do obowiązujących ograniczeń, gdy ktoś
    siada na zderzak.

    A.

  • 22. Data: 2011-05-16 10:16:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jeden ostro hamuje bez powodu, drugi trochę mniej.

    Ano, jeden debil wart drugiego.

    >Policja oceniła, że przestępstwo popełnił jednak te pierwszy.

    Widać nie wykryli niechęci do hamowania u drugiego debila.

    > Ale w tym przypadku piszemy o gościu który wyprzedzał.

    Tak?
    No to musiałem niedoczytać.

    > Drogowi "nauczyciele" to zakały i tyle.

    Zakały to drogowi blokerzy lewego pasa.
    Każdy bat na nich jest dobry.

  • 23. Data: 2011-05-16 10:39:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-05-15, P.B. <p...@w...pl> wrote:

    > A BMW wyprzedziło vana prawym pasem - czyli van po zakończeniu wyprzedzania
    > dalej sobie jedzie tym lewym. Z opisu wynika, że obaj kierowcy są siebie
    > warci.

    Ale koleś w BMW wcześniej zaczął szaleć. Jak jedziesz płynnie, bez
    zbędnego szarpania to mógł go wyprzedzić z prawej gdy ten miał zamiar
    zjechać z lewego. (z drugiej strony akcji nie widziałem, więc możliwe że
    się przykleił do lewego krawężnika)

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski

    http://maverick.jogger.pl/2011/04/12/obsluga-klienta
    -by-era-czesc3/

  • 24. Data: 2011-05-16 10:45:28
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "cbnet" <c...@n...pl> wrote in message news:iqpcgo$vrd$1@news.mm.pl...
    > Wg powtarzających się opinii obcokrajowców, zachowania wielu
    > kierowców na drogach w Polsce należą do najbardziej patologicznych
    > i niebezpiecznych w Europie Środkowo-Wschodniej.

    Bingo! Choć nie wszystko jeszcze stracone. To się da wyleczyć bardzo
    radykalnymi sposobami, a zacząłbym od ubezpieczenia przypisanego do kierowcy
    i zajebistych zwyżek za byle pierdołę.

    Ja straciłem 'umiejętność' chamskiej jazdy, po ponad 6 latach jezdzenia po
    Anglii. W Polsce po prostu boję już jezdzić.

    Gdzie Wy dzikusy tak popierdalacie??? ;-)

  • 25. Data: 2011-05-16 11:12:20
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Mirek P." <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mi tak kiedyś zrobił palant jak ten z BMW. Na szczęście jechałem firmowym
    > LT, a na prawym jechał kumpel drugim autem którego wyprzedzałem.
    > Ładnie mu przerobiłem Accorda na Civica.
    > Zdziwił się bardzo, po przyjeździe Policji że to jego wina. No ale ja
    > miałem to szczęście że w drugim aucie jechał świadek i potwierdził, że
    > wyprzedził, zajechał drogę i zahamował. Z drugiej strony, specjalnie za
    > mocno nie hamowałem:D

    Trzeba mieć kamerę:)

  • 26. Data: 2011-05-16 11:50:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    >
    > Ja straciłem 'umiejętność' chamskiej jazdy, po ponad 6 latach jezdzenia po
    > Anglii. W Polsce po prostu boję już jezdzić.

    Nie jeźdż, nikt Cię nie zmusza.
    Podobnie jak do śmiecenia na polskich grupach dyskusyjnych.

    > Gdzie Wy dzikusy tak popierdalacie??? ;-)

    PLONK WARNING !!!

  • 27. Data: 2011-05-16 12:21:56
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Nie jeźdż, nikt Cię nie zmusza.
    > Podobnie jak do śmiecenia na polskich grupach dyskusyjnych.

    No i prawie nie jezdze. Po co się stresować? A co do smiecenia - nie
    ukrywam, ze językiem polskim władam (pomimo ustawicznej nauki) znacznie
    lepiej niż angielskim - przeto nadal się będę udzielał. Tobie nic do tego.

    > PLONK WARNING !!!

    Zrozumiałem i przestraszyłem się.

  • 28. Data: 2011-05-16 12:54:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > No i prawie nie jezdze. Po co się stresować? A co do smiecenia - nie
    > ukrywam, ze językiem polskim władam (pomimo ustawicznej nauki) znacznie

    Nie chodzi o to czy gadasz językiem polskim, tylko o czym gadasz.
    Bo nas w kraju Twoje problemy z kompleksem emigranta nie bardzo interesują.

  • 29. Data: 2011-05-16 13:58:40
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

> [...]
    >
    > Nie chodzi o to czy gadasz językiem polskim, tylko o czym gadasz.
    > Bo nas w kraju Twoje problemy z kompleksem emigranta nie bardzo

    A szkoda. Czasem kubełek zimnej wody na otrzezwienie (zwłaszcza Tobie) by
    sie przydal.
    Szersze spojrzenie rownież. Np. pomysł z rejestracjami 'na cale zycie'
    auta - przyszedl z zachodu.

  • 30. Data: 2011-05-16 14:08:11
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-05-16 10:16, Cavallino pisze:

    > Ano, jeden debil wart drugiego.

    Ciężko się z tym nie zgodzić.

    > Widać nie wykryli niechęci do hamowania u drugiego debila.

    Karalne są czyny a nie chęci, tudzież brak chęci. Pierwszy ostro
    zahamował i to jest fakt. Wszystko co się potem zdarzyło było
    konsekwencją niepotrzebnego hamowania.

    > Tak?
    > No to musiałem niedoczytać.

    "...a na prawym jechał kumpel drugim autem którego wyprzedzałem..."

    > Zakały to drogowi blokerzy lewego pasa.
    > Każdy bat na nich jest dobry.

    Ale w granicach rozsądku. Czy blokerem lewego pasa jest ten co jedzie
    np. 80 w terenie zabudowanym, gdy na prawym w zasadzie nie ma wolnego
    miejsca?

    A.