    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda lewym pasem
    Date: Mon, 16 May 2011 09:59:28 +0200

    W dniu 2011-05-16 09:15, Cavallino pisze:

    > Bardzo źle, do tego popełnił przestępstwo.

    Jeden ostro hamuje bez powodu, drugi trochę mniej. Policja oceniła, że
    przestępstwo popełnił jednak te pierwszy.

    > Tępienie lewopasowców to znacznie bardziej zbożny.

    Ale w tym przypadku piszemy o gościu który wyprzedzał. Jest jakiś zakaz
    wyprzedzania? Albo przepis, że tylko goście w samochodzie X i Y mogą
    wyprzedzać ewentualnie mają pierwszeństwo w wyprzedzaniu?

    > Oczywiście dopuszczanie do kolizji (czyli stawanie na hamulcu) to źle
    > wykonana nauka, trzeba po prostu odpuszczać powoli gaz.

    Drogowi "nauczyciele" to zakały i tyle. Jedyna forma "nauki" która mi
    wydaje się zasadna, to zwalnianie do obowiązujących ograniczeń, gdy ktoś
    siada na zderzak.

    A.