  • 41. Data: 2016-12-19 19:53:47
    Temat: Re: Jazda bez snu to jak jazda po pijanemu.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "re" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik "Zenek Kapelinder"
    >Prawo to wlasnie umowa.
    >---
    >Nie :-) Prawo obejmuje zawieranie umów, ale mimo zasadniczo swobody
    >zawierania umów, ich treść jest jednak ograniczana prawem.

    Umowa ... spoleczna.

    Ale ... ja sie umawialem na to
    https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s
    a nie na hamowanie przed kazdym przejsciem :-)

    Choc prawde mowiac - mam wrazenie, ze ktos te fotoradary za PO
    sabotowal :-)

    J.

  • 42. Data: 2016-12-19 20:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

    > -- Wystarczylo by gdyby ubezpieczyciele egzekwowali regres w
    > przypadkach wypadkow w ktorych zawinili sprawcy nie przesttzegajacy
    > prawa.
    >
    > alez te czasy wlasnie nadeszly ...
    >
    > Ubezpieczyciel może odmówić przyjęcia odpowiedzialności i wypłaty
    > odszkodowania, jeśli do wypadku ubezpieczeniowego doszło w wyniku
    > rażącego niedbalstwa ubezpieczającego lub ubezpieczonego.

    Nie moze. Powody regresu sa explicite wymienione w ustawie.

    Art. 43. Zakładowi ubezpieczeń przysługuje prawo dochodzenia od kierującego
    pojazdem mechanicznym zwrotu wypłaconego z tytułu ubezpieczenia OC
    posiadaczy pojazdów mechanicznych odszkodowania, jeżeli kierujący:

    1. wyrządził szkodę umyślnie lub w stanie po użyciu alkoholu albo pod
    wpływem środków odurzających, substancji psychotropowych lubśrodków
    zastępczych w rozumieniu przepisów o przeciwdziałaniu narkomanii;

    2. wszedł w posiadanie pojazdu wskutek popełnienia przestępstwa;

    3. nie posiadał wymaganych uprawnień do kierowania pojazdem mechanicznym, z
    wyjątkiem przypadków, gdy chodziło o ratowanie życia ludzkiego lub mienia
    albo o pościg za osobą podjęty bezpośrednio po popełnieniu przez nią
    przestępstwa;

    4. zbiegł z miejsca zdarzenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

  • 43. Data: 2016-12-19 21:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > No cóż, pewnie nie umiesz go skonfigurować albo po prostu syfiasty jest.
    > Ręcznie cytuj :-)

    re poucza o cytowaniu - swiat stanął na głowie :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin

  • 44. Data: 2016-12-19 21:38:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ja mam lepszy pomysł - ogólnie najwięcej wypadków powodują
    >dojeżdzający do pracy. Karanie ich nie przynosi rezultatów, więc
    >logiczne wydaje się, ze nadszedł czas na zakaz pracy:P

    Zakaz dojezdzania do pracy samochodem.

    We Wroclawiu powolutku wdrazany w zycie ... oj, beda kolejne wybory
    ciekawe.

    J.

  • 45. Data: 2016-12-20 01:35:29
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]
    >Nie :-) Prawo obejmuje zawieranie umów, ale mimo zasadniczo swobody
    >zawierania umów, ich treść jest jednak ograniczana prawem.

    Ale to przymus a nie umowa społeczna :-)

    Ale ... ja sie umawialem na to
    https://www.youtube.com/watch?v=KckjYVki0-s
    a nie na hamowanie przed kazdym przejsciem :-)
    ---
    Z tymi przejściami to ... powinni je zlikwidować :-)

    Choc prawde mowiac - mam wrazenie, ze ktos te fotoradary za PO
    sabotowal :-)
    ---
    Emil :-)

  • 46. Data: 2016-12-20 01:37:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    http://niusy.pl/

  • 47. Data: 2016-12-27 09:37:01
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-12-18 o 02:40, Jedentaki pisze:
    > Spałeś tylko godzinę krócej? Ryzyko śmiertelnego wypadku w czasie
    > jazdy wzrasta dwukrotnie!

    Ludzi już do reszty pojebało z tym bezpieczeństwem.

  • 48. Data: 2016-12-27 09:37:50
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2016-12-18 o 02:40, Jedentaki pisze:
    > Spałeś tylko godzinę krócej? Ryzyko śmiertelnego wypadku w czasie
    > jazdy wzrasta dwukrotnie!

    Naukowcy zalecają jazdę tylko podczas snu.