eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda automatemRe: Jazda automatem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo
    -a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Ukaniu" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <j...@4...net>
    <k62sb2$f7u$1@mx1.internetia.pl>
    <5084f6bd$0$1311$65785112@news.neostrada.pl>
    <k63289$9rj$1@usenet.news.interia.pl>
    <5085106a$0$26703$65785112@news.neostrada.pl>
    <k644nr$33g$1@usenet.news.interia.pl> <k64cde$9vs$2@news.task.gda.pl>
    <508634ed$0$1305$65785112@news.neostrada.pl>
    <k65kci$6a9$1@news.task.gda.pl>
    <50865b4f$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <k664ti$emg$1@mx1.internetia.pl>
    Subject: Re: Jazda automatem
    Date: Tue, 23 Oct 2012 15:24:36 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    Lines: 31
    Message-ID: <50869a99$0$1222$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.24.140.196
    X-Trace: 1350998681 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1222 83.24.140.196:4613
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469703
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
    news:k664ti$emg$1@mx1.internetia.pl...
    > Powiedz jakimi jeździsz, powiem ci, jak są zbudowane.

    Ja wiem jak są zbudowane bo je jak musze naprawiam.
    Ostatnio wymieniałem zerwane taśmy hamulców w 722.5
    Aktualnie jak muszę Mercedesy ze skrzynią 722.6 czasem 722.9 ale nie znam
    jej konstrukcji.

    > A jak będziesz w Lublinie to zapraszam na jazdę Voyagerem, zobaczysz, że
    > żeby włączyć typowe hamowanie silnikiem trzeba wybierakiem zejść na nizsze
    > położenie niż D.

    I jest w tej skrzyni mechaniczne sprzęgło jednokierunkowe czy to zwykłe
    zachowanie konwertera który ma mniejszą sprawność przenoszenia napędu do
    silnika (nie występuje wtedy mnożenie momentu)?
    Jak puszczamy gaz skrzynia wchodzi na najwyższy dla danej prędkości bieg +
    niższa sprawność konwertera skutkuje spadkiem obrotów silnika poniżej tych
    jakie były by przy sprzęgle sztywnym zamiast konwertera.
    Na niższych biegach pewnie jest zapinany lockup konwertera aby poprawić
    hamowanie silnikiem (zmniejszyć straty na ciepło w oleju konwertera!) no i
    przełożenie jest większe.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: