  • Data: 2011-09-09 06:02:08
    Temat: Re: Jarek
    Od: Arni <a...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel pisze:
    > A ja sie tylko zastanawiam - co J. Walesa zrobil takiego w zyciu, ze go
    > smiglowcem do szpitala na Szaserow odwiezli - rozumiem, ze jego stary
    > jest bylym prezydentem, a on sam europoslem - ale czy to znaczy, ze
    > kazdy tam z 800 europoslow czy ilu ich tam jest + kazdy z naszych 460
    > poslow moze na to liczyc?
    >
    > Ilu motocyklistow ginie w wypadkach w Polsce rocznie? Ma ktos staty? A
    > ilu transportuja helikopterem do najlepszego szpitala w Polsce?

    Szukaj pozytywów: co prawda widziałem materiał w knajpie wiec mocno
    niedokładnie ale na polsacie był dlugi materiał na ten temat i niejaki
    Konkolweski z policji długo rozwodził sie nad tym, ze motocyklisci sa
    traktowani jako uzytkownicy gorszej kategorii, ze kierowcy puszek są
    złosliwi, ze winnymi wypadków sa najczesciej jednak wymuszajacy w
    puszkach itp. Naprawde długo i przychylnie dla nas gadał.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"