  • Data: 2015-06-17 13:00:28
    Temat: Re: Japońska robota chińskimi rękoma.
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <i...@p...az.pl> napisał w wiadomości
    news:92e13203-b69c-4dab-a822-5ad83f20fc80@googlegrou
    ps.com...
    W dniu środa, 17 czerwca 2015 08:07:34 UTC+2 użytkownik AlexY napisał:

    > Cały ten łańcuszek ludzi ze swoimi rodzinami :
    > prezesów, managerów, projektantów, wykonawców, sprzedawców, serwisantów
    > żyją z tego, że kupujący to kupi.
    > Jeżeli nie to cała para w gwizdek.

    To na takie dictum, ja bym widział sprawę może tak, że jako aparat awaryjny,
    kupiłbym jakąś głupią małpkę, choćby nawet taka Exakta DC350 (see net,
    trudno o prostsze badziewie, ale foci), czy może lepszych lotów Fuji XP150,
    który jest wodoodporny (10m 30 min wg fabryki). W najgorszym razie, zrobisz
    zdjęcia nie tak dobrej jakości, jakiej trzeba, ale zrobisz. Nie wiem, czy to
    nie taniej wyjdzie.

    896510439 896126048