  • 21. Data: 2009-08-20 16:54:28
    Temat: Re: Japonia mowi .... TAK dla iphona
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Jan Strybyszewski" news:h6io9f$gog$9@inews.gazeta.pl

    > A masz świadomość, że nie każdy potrzebuje dotykowego ekranu i pseudo
    > aparatu w telefonie. Akurat w segmencie prawdziwych telefonów, dla
    > normalnych ludzi Nokia sprawdza się idealnie -> patrz modele 1202 oraz 1203.
    > No ale czy fanatyk zabawek to zrozumie. Nie mi na to pytanie odpowiadać.

    Ale uzywasz dluta do wykuwania notatek w kamiennych tablicach ?

  • 22. Data: 2009-08-20 17:18:14
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ale uzywasz dluta do wykuwania notatek w kamiennych tablicach ?

    Coś sie tak uczepił tych wszystkich bajerów skoro z 80% posiadaczy tych
    gadżetów nie zna 20-30% (może i więcej) możliwości swych urządzeń.

    Jednemu dłuto, a drugiemu iPhone'a co nie znaczy, że obaj nie mogą być
    biznesmenami.

    Zwyczajnie - każdy dobiera produkt do własnych potrzeb.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 23. Data: 2009-08-20 17:18:23
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h6jv5d$e2r$6@inews.gazeta.pl

    > Ale uzywasz dluta do wykuwania notatek w kamiennych tablicach ?

    Chcesz mi za wszelką cenę udowodnić, że się nie mylę i mam niebywałą
    przyjemność rozmawiać z kretynem?

  • 24. Data: 2009-08-20 19:21:09
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Jan Strybyszewski" news:h6io3i$gog$7@inews.gazeta.pl

    > Rozumiem, że to ironia. Dodam, że w 100% prawdziwa. Amerykanie to strasznie
    > głupi naród.

    Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale...

  • 25. Data: 2009-08-20 19:22:24
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Coś sie tak uczepił tych wszystkich bajerów skoro z 80% posiadaczy tych
    > gadżetów nie zna 20-30% (może i więcej) możliwości swych urządzeń.

    Hmm uzywanie gestow w iphonie jest tak proste iz moja dwuletnia corka
    sama potrafi przegladac sobie foteczki ... obracac i powiekszac.

    > Jednemu dłuto, a drugiemu iPhone'a co nie znaczy, że obaj nie mogą być
    > biznesmenami.
    >
    > Zwyczajnie - każdy dobiera produkt do własnych potrzeb.

    Daj adres wysle ci zestaw kamiennych tabliczek

  • 26. Data: 2009-08-20 19:23:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Jan Strybyszewski" news:h6jv5d$e2r$6@inews.gazeta.pl

    > Chcesz mi za wszelką cenę udowodnić, że się nie mylę i mam niebywałą
    > przyjemność rozmawiać z kretynem?

    Zawsze wiedzialem ze geniusze poslkiego internetu jak ty sie marnuja.
    Taki talent taka Nokia z Applem to powinna juz po stopach naszego
    ekspercine lizac zeby tylko ich oswiecil. Strasznie smiesznie to brzmi
    gdy wyzywasz narod posiadajacy wiecej noblistow w jednym roku niz Polska
    w calej historii. Tak wiem Noble tez se kupuja

  • 27. Data: 2009-08-20 20:02:08
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Hmm uzywanie gestow w iphonie jest tak proste iz moja dwuletnia corka
    > sama potrafi przegladac sobie foteczki ... obracac i powiekszac.

    Czyż wcześniej w wątku "Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS" w
    wypowiedzi z 2009-08-19 07:36 nie napisałeś:

> [...]

    Zdecyduj się.
    Masz czy nie masz?

    > Daj adres wysle ci zestaw kamiennych tabliczek

    Twoja dwuletnia córka mając iPhon'a wiedziałaby gdzie wysłać.

  • 28. Data: 2009-08-21 12:58:24
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" news:h6k7tf$n1f$5@inews.gazeta.pl

    > Zawsze wiedzialem ze geniusze poslkiego internetu jak ty sie marnuja.

    Schlebiasz mi.

    > Taki talent taka Nokia z Applem to powinna juz po stopach naszego
    > ekspercine lizac zeby tylko ich oswiecil.

    Dostrzegasz to, że twoje wypowiedzi są pozbawione jakiegokolwiek sensu.
    Podobnie jak twoje istnienie :P

    > Strasznie smiesznie to brzmi
    > gdy wyzywasz narod posiadajacy wiecej noblistow w jednym roku niz Polska
    > w calej historii. Tak wiem Noble tez se kupuja

    Odstaw leki psychotropy bo ewidentnie ci szkodzą. Pokaż mi na tej grupie
    post, w którym obraziłem jakiś naród (pewnie chodzi ci o "wspaniałe" USA, w
    których chyba tylko byłeś palcem na mapie).

  • 29. Data: 2009-08-21 13:00:02
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> news:h6k7qp$n1f$4@inews.gazeta.pl

    > Hmm uzywanie gestow w iphonie jest tak proste iz moja dwuletnia corka
    > sama potrafi przegladac sobie foteczki ... obracac i powiekszac.

    Ty masz córkę (ogólnie dziecko)? Masakra! :P

  • 30. Data: 2009-08-21 14:58:17
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Waldek Godel wrote:

    > On chciał przekazać zaczątek kolejnego flejma, bo to walnięty w głowę
    > człowiek i od 10 lat żyje flejmami w usenecie. Kiedyś zwalczał Nokię, a
    > jedynie słusznym telefonem był Ericsson, teraz iPhone i telefony z
    > Androidem. Ten typ tak ma.
    > I ma się dobrze, bo nieustannie jest tabun frajerów chętny go dokarmiać.

    Że niby od niemowlęctwa na grupę pisywał czy nick zmienił, bo ja kolegi
    Strybyszewskiego nie pamiętam jakoś a jak spytałem Gógla, to on też "nie
    zna"... ?

    Siedzę na grupie 8-9 lat, więc może umkło mi coś sprzed Y2K...

    TG