  • 51. Data: 2009-08-24 07:25:58
    Temat: Re: Japonia mowi .... TAK dla iphona
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Jan Strybyszewski" news:h6tekj$7qs$2@inews.gazeta.pl

    > to ogień w piecu, w którym też powineneś siedzieć.

    > Przyjdzie kryska na matyska. W końcu każda imitacja człowieka, w końcu trafi
    > do piachu.

    Jestem ... projektem badawczym ... softem opracowanym do
    podkurwiania^H^H error 1012 .... bad word ... do denerwowania troli.

  • 52. Data: 2009-08-24 07:59:57
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Jestem ... projektem badawczym ... softem opracowanym do
    > podkurwiania^H^H error 1012 .... bad word ... do denerwowania troli.

    Jesteś samo nakręcającą się istotą i jeszcze czerpiesz z tego przyjemność.
    Pobawiłbym się jeszcze troszkę z Tobą ale nie mam czasu no i szkoda też
    usenet śmiecić.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 53. Data: 2009-08-24 09:17:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Jesteś samo nakręcającą się istotą i jeszcze czerpiesz z tego przyjemność.
    > Pobawiłbym się jeszcze troszkę z Tobą ale nie mam czasu no i szkoda też
    > usenet śmiecić.

    SIo trolu ...

  • 54. Data: 2009-08-24 14:13:10
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Jan Strybyszewski wrote:

    > A powaznie jesli TGor bywal w czasach integracyjnych to moze nawet
    > wodkie pilim my razem :) i karty SIM odkazali w gorzalce

    Niestety nie byłem, czego przeokropnie żałuję teraz. Nieobecność wysoce
    nieusprawiedliwiona, bo z wyjątkowo głupiego powodu.

    Zapraszano za moich czasów chyba ze 2, może 3 razy.

    Potem się "grupa skończyła"...

    TG

  • 55. Data: 2009-08-24 14:18:26
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    TGor pisze:

    > Niestety nie byłem, czego przeokropnie żałuję teraz. Nieobecność wysoce
    > nieusprawiedliwiona, bo z wyjątkowo głupiego powodu.
    >
    > Zapraszano za moich czasów chyba ze 2, może 3 razy.
    >
    > Potem się "grupa skończyła"...

    He potem bylo jeszcze ciekawiej, zamknieta lista JMK, schizma :) i pmtz
    ale .... ta tez zeszla na psy tam Waldek ze mna tocza te same glupie
    dyskusje.... reszta milczy, takie zycie ..... teraz telefon ma kazdy ....

  • 56. Data: 2009-08-25 11:56:22
    Od: TGor <t...@g...pl>

    On 24 Sie, 16:18, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > He potem bylo jeszcze ciekawiej, zamknieta lista JMK, schizma :) i pmtz
    >   ale .... ta tez zeszla na psy tam Waldek ze mna tocza te same glupie
    > dyskusje.... reszta milczy, takie zycie ..... teraz telefon ma kazdy ....

    Ma się rozumieć. Choć dla mnie JMK i pmtz to już tajemnica. Od
    zniknięcia kol. kol. Rączkowskiego, Schleichera i Alexa DB nie miałem
    nawet pojęcia co się dzieje na tej zamkniętej grupie. Ale że coś się
    działo potem... Schizma?! Może krucjaty i inkwizycja?! Łolaboga!
    Inna sprawa, że o czym tu dyskutować? O tym, czy GSM nadaje się do
    internetu (bo zdaniem jedego gościa się nie nadaje)?

    TG

    PS. Jest siakieś archiwum do przejrzenia? ;-)