  • 31. Data: 2009-08-21 18:59:56
    Temat: Re: Japonia mowi .... TAK dla iphona
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 21 Aug 2009 16:58:17 +0200, TGor napisał(a):

    > Że niby od niemowlęctwa na grupę pisywał czy nick zmienił, bo ja kolegi
    > Strybyszewskiego nie pamiętam jakoś a jak spytałem Gógla, to on też "nie
    > zna"... ?

    Zmienił nicka.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 32. Data: 2009-08-21 20:36:25
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    TGor wrote:

    > Że niby od niemowlęctwa na grupę pisywał czy nick zmienił, bo ja kolegi
    > Strybyszewskiego nie pamiętam jakoś a jak spytałem Gógla, to on też "nie
    > zna"... ?

    Z tym niemowlęctwem to nie przesadzaj - stary koń to jest :-)

    M.

  • 33. Data: 2009-08-22 16:30:46
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Waldek Godel wrote:

    > Zmienił nicka.

    Aaaaa, no tak! ;-)
    A bez metafor? :-P

    TG

  • 34. Data: 2009-08-22 18:13:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Aug 2009 18:30:46 +0200, TGor napisał(a):

    > Aaaaa, no tak! ;-)
    > A bez metafor? :-P

    masz przykładowy wątek:
    http://42.pl/u/1JPi
    zgadnij :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2009-08-22 20:25:59
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Waldek Godel wrote:

    > masz przykładowy wątek:
    > http://42.pl/u/1JPi
    > zgadnij :-)

    Mniam! Już się robi!

    TG

  • 36. Data: 2009-08-24 05:24:43
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > W Polsce sprzedają się Nokie, w US Blackberry i Motorole, w Japonii
    > Sharpy i inne ich rodzime produkty.

    iPhone jest japonski ?

    > Każdy rynek jest inny i chyba tego nie potrafisz zrozumieć, że tak
    > zaciekle bronisz swoich przekonań.

    Czy ty jestes nienormalny ? Amerykanski produkt zdobywajacy Japonie to
    JEST CUD mentalny. Xbox Microsoftu wszedzie na swiecie sie sprzedaje a
    w Japonni juz druga generacje i NIC. Nokia w Japonii nawet nie
    probowala specjalnie. Wiec sukces iphona w Japonii jest wielkii.

    > Próbujesz nas na siłę uszczęśliwiać tylko po co? Żeby się pokazać?

    Lubie gnebic troli co slinia sie na napis Nokia ?

    > Jak tak podobają Ci się te rozwiązania amerykańsko-azjatyckie to może
    > jeszcze zaczniesz popierać ich system rozliczeń w którym abonent płaci
    > również za połączenia przychodzące?

    Jesli ja wiecej dzwonie i nie jestem gimnazjalista lub studentem
    golodupcem to placenie za wychodzece i przychodzace po 50% kosztu
    polaczenia jest dla mnie lepsze.

    > Przecież US & Japan są OK no nie?

    No wedle polskich troli z gimanazju amerykanei to idioci a japonczycy to
    wariaci nie to co "liderzy technologiczni w Polsce"

  • 37. Data: 2009-08-24 05:26:28
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Flo pisze:

    > Czyż wcześniej w wątku "Smartphone roku 2009 .... iPhone 3GS" w

    > Zdecyduj się.
    > Masz czy nie masz?

    Mam ipoda Touch wiec wiem co to iphoneOS stad moge pisac o mozliwosciach
    systemu iphona. W odroznieniu od mentalnych gimazjalistow ze slinotokiem
    na napis Nokia

  • 38. Data: 2009-08-24 05:27:11
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "Jan Strybyszewski" news:h6jv5d$e2r$6@inews.gazeta.pl

    > Chcesz mi za wszelką cenę udowodnić, że się nie mylę i mam niebywałą
    > przyjemność rozmawiać z kretynem?

    Czy dla podniesienia rangi swoich slow rzucasz tez piaskiem w oczy i
    tupiesz nozka .... po tym jak polecisz do mamusi ?

  • 39. Data: 2009-08-24 05:29:20
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Z tym niemowlęctwem to nie przesadzaj - stary koń to jest :-)

    Na szczescie i tak sporo mlodzszy od nadredaktora s.p fkn.pl

    A powaznie jesli TGor bywal w czasach integracyjnych to moze nawet
    wodkie pilim my razem :) i karty SIM odkazali w gorzalce

  • 40. Data: 2009-08-24 06:08:44
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Mam ipoda Touch wiec wiem co to iphoneOS stad moge pisac o mozliwosciach
    > systemu iphona. W odroznieniu od mentalnych gimazjalistow ze slinotokiem
    > na napis Nokia

    1. Powtarzasz się
    2. Zacznij czytać co się do Ciebie pisze bo widzę, że tylko tekst
    oglądasz niczym obrazki

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com