-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jakość opon a kraj produkcji
Date: Wed, 30 Mar 2016 19:46:23 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 16
Message-ID: <ndh3d0$k87$1@node1.news.atman.pl>
References: <ndgni1$hqf$1@node2.news.atman.pl>
<X...@l...net>
<ndh0ha$gi4$2@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.198.226
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1459359968 20743 83.142.198.226 (30 Mar 2016 17:46:08
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 30 Mar 2016 17:46:08 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.2.0
In-Reply-To: <ndh0ha$gi4$2@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2579074
[ ukryj nagłówki ]On 30.03.2016 18:57, Cavallino wrote:
> Kompetentni na pewno nie, bo niby dlaczego?
> Ale mniej leniwi i bardziej sumienni - zapewne w ogóle tak.
A ja widziałem na żywo linie do produkcji opon i z ludzi to było głównie
kilku tych co sprzątali z sadzy na etapie produkcji mieszanki. Reszta
robi się prawie automatycznie. Dane ze sterowania procesu są
archiwizowane i do sprawdzenia, przekroczenia parametrów włączają alarmy
i nie są one ignorowane.
Także bez przesady - ludzie przy oponach to głównie wózki widłowe w
transporcie półproduktów i magazynie wyróbów gotowych. No i oczywiście w
kierownictwie - ci rzeczywiście mogą namieszać, ale niby po co?
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 30.03.16 19:47 Shrek
- 30.03.16 20:04 PiteR
- 30.03.16 20:30 yabba
- 30.03.16 21:30 ToMasz
- 30.03.16 22:05 Shrek
- 30.03.16 22:11 Shrek
- 30.03.16 23:18 PiteR
- 31.03.16 00:33 LEPEK
- 31.03.16 06:18 Shrek
- 31.03.16 06:56 J.F.
- 31.03.16 07:02 J.F.
- 31.03.16 07:06 J.F.
- 31.03.16 07:11 J.F.
- 31.03.16 07:45 J.F.
- 31.03.16 08:19 Miroo
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=