eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakość obsługi w ASO › Re: Jakość obsługi w ASO
  • Data: 2011-07-09 23:12:04
    Temat: Re: Jakość obsługi w ASO
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-09 23:01, Yogi(n) pisze:
    > Znajomy oddał auto do naprawy blacharsko-lakierniczej do ASO, małolat
    > chyba po blancie wyjechał mu z podporządkowanej. Po gwałtownym hamowaniu
    > straty udało sie zminimalizować, ale do wymiany maska, błotnik, zderzak
    > i reflektor. Naprawa bezgotówkowa, małolat był ubezpieczony, ASO nawet
    > dość sprawienie się uwinęło, tj. po niecałych trzech tygodniach dostał
    > auto po naprawie. Wygląda ładnie, lakier OK., spasowane poprawnie.
    > Ale... po kilku kilometrach usłyszał dziwne stuki. Zatrzymał się i
    > okazało sie, że matoły nie dokręcili kół...

    dokręcili za lekko, jakby mu nie dokręcili to by z warsztatu nie wyjechał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: