  • 11. Data: 2011-10-31 14:13:32
    Temat: Re: Jakość elementów rozrządu.
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Znaczy, że nie ma jednej normy na pasek czy łańcuch, każdy producent
    > zamawia taki, jaki mu wyszedł w planach.

    ...a producent zapewne modernizuje linię produkcyjną, zmienia komponenty,
    ilość warst, sploty itp..
    być może...
    Gdyby tak było to prawdopodobnie rzeczony pasek do Tico który kiedyś był na
    (dajmy na to 20.000) jest obecnie produkowany wg technologii dla pasków
    które mają wytrzymac 100.000km.

  • 12. Data: 2011-10-31 15:34:36
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-10-31 11:23, Iglo wrote:

    Z jakością rozrządów jest podobnie jak z przebiegami między wymianą
    oleju. Pewna firma na "f" zaczęła reklamowac swoj nowy samochod,
    deklarujac wymiany oleju co 25kkm, i nagle druga, konkurencyjna firma
    tez na "f" wydluzyla okres wymiany w swoich autach z 15kkm na 25kkm,
    zupelnie nic nie zmieniajac w silnikach.
    Ale i tak wielu urzytkownikow to nic nie nauczylo i wymieniaja olej co
    10kkm i twierdza, że dbaja o swoj silnik.

  • 13. Data: 2011-10-31 15:36:59
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Bydlę"

    > Tak, co trochę tworzą się dyskuje pomiędzy nie- i słabo
    > wykształocnymi, którzy nie rozumieją podziału na policzalne i
    > niepoliczalne, a resztą.
    > Ale one niczego nie zmieniają - policzalne mierzymy liczbą.

    Jaką widzisz różnicę pomiędzy wodą a kilometrami?
    Ale odpowiedz proszę jako ktoś wykształcony.

  • 14. Data: 2011-10-31 15:41:52
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Ale odpowiedz proszę jako ktoś wykształcony.

    Jeżeli będzie konsekwentny, to właśnie zablokowałeś mu udział w dyskusji ;-)

  • 15. Data: 2011-10-31 15:46:12
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 31-10-2011 15:34, mleko pisze:

> [...]
    > deklarujac wymiany oleju co 25kkm, i nagle druga, konkurencyjna firma
    > tez na "f" wydluzyla okres wymiany w swoich autach z 15kkm na 25kkm,

    Jak się stosuje plastikowe koła pasowe rozrządu (jak np. we fiacie), to
    nie ma co się dziwić że nie wytrzyma tyle ile powinien.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 16. Data: 2011-10-31 18:44:17
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-31 14:36:59 +0000, "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> said:

    > Jaką widzisz różnicę pomiędzy wodą a kilometrami?

    Słonko, woda jest niepoliczalna, butelki z wodą są policzalne.
    A kilometry są policzalne, nawet jeśli ich jest niewiele albo mnóstwo.

    Jeśli potrzebujesz większej liczby porad, to pisz.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 17. Data: 2011-10-31 18:45:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-10-31 14:41:52 +0000, "PM" <x...@w...pl> said:

    > Jeżeli będzie konsekwentny, to właśnie zablokowałeś mu udział w dyskusji ;-)

    Ty też przepłaciłeś za maturę?

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2011-10-31 19:18:25
    Od: "DJ" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > A kilometry są policzalne, nawet jeśli ich jest niewiele albo mnóstwo.
    >
    > Jeśli potrzebujesz większej liczby porad, to pisz.

    Jako, ze potrzebuje porady to pisze :)
    Czym sie rozni 10 km od 10 m3 wody?

    Pozdrawiam

    DJ