  • Data: 2013-04-07 17:33:41
    Temat: Re: Jakiej mocy lamp używacie?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek wrote:

    > No więc właśnie :-)
    >
    > A tak na marginesie: atutem rozwiązania na lampie wbudowanej lub
    > dedykowanej systemowej jest to, że ona nie tylko wyzwala inne ale
    > można wygodnie przestawiać ich parametry zdalnie. Zwykły pilot
    > pozbawia mnie takiej możliwości. Podobnie sytuacja się ma przy
    > zastosowaniu nie-dedykowanej lampy.

    ale ty piszesz o fotografii studyjnej czy jakiejś domowej zabawie w fotki...

    bo lampy studyjne miewają systemy zdalnego zarządzania ale raczej dotyczy to
    tych droższych.

    a na lampach systemowych to sie robi jakieś udawanie pracy studyjnej :)

    Naprawdę fotografia studyjna jest w sumie prosta jak sie opanuje kilka
    podstawowych zasad, pierwszą jest im mniej tym lepiej i łatwiej. Dodawanie
    kolejnych lamp mnoży poroblemy.

    Idź sobie na jakiś proste warsztaty fotografii studyjnej, dowiesz sie kulku
    spraw i bedzie ci szło znacznie prościej.

    Pamiętam jak Jankiem i kilkoma jeszcze kolegami uruchomiliśmy sobei nasze
    studio, lampy mieliśmy robione przezemnie + parasolki ale coś tam zaczeliśmy
    pstrykać potem kupiśmy jakieś elfo wieszaki do teł a potem studio sie powoli
    rozlazło :)