  • Data: 2013-04-09 23:27:11
    Temat: Re: Jakiej mocy lamp używacie?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-09 23:04, CichyBartko pisze:
    > Ja jestem młody ;> i pamiętam Twoje zdjęcia z pleśniawkami na m42 plus
    > "Trabant". Ponoć od tamtej pory datuje się ich renesans ;).
    > Pamiętam też szok na grupie jak go pociągnąłeś czarnym sprayem. Sporo
    > się zmieniło od tamtej pory, np. na pl.rec.foto już nikogo nie szokują
    > pytania o cyfrę, bo chyba już tam nikogo nie ma...

    Cóż, sukces pewnych panów, których cyfrowe aparaty kopały prądem. Teraz
    brak prądu, aparatów, a nawet foto-cmentarz zarósł :)

    Powinno się rzec: ach, to były czasy... Ale nie były. Wszystko drogie i
    kiepskie. Za to stawki foto z kosmosu, lecz dość szybko się urynkowiły,
    w 100% za sprawą najmniej tym zainteresowanych :) Z drugiej strony - za
    co takie kosmiczne pieniądze brać? Toż to czynność nie trudniejsza od
    sprawnego wytoczenia nogi od stołu albo wydojenia krowy (obu tych rzeczy
    nie potrafię, choć z pierwszą pewno poradziłbym sobie od dość szybko).

    Fotografia przeżywa regres, który był przewidziany i wyemigrowała z
    samego podmiotu do gadżeciarstwa dostarczając endorfin zakupami. Też
    fajnie, choć trochę drożej.

    I tyle w temacie technik szlachetnych :)

    --
    pozdrawia Adam
    /oddychając uszlachetniam powietrze/