  • Data: 2013-04-07 00:11:39
    Temat: Re: Jakiej mocy lamp używacie?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-06 16:55, Janko Muzykant pisze:

    > Tanio będzie kupić małą lampę i wymienić kondensator z pokładowych
    > kilkuset uF do kilku. Choć jak już tak zacznie się kombinować, to chyba
    > po prostu warto kupić wyzwalacz :)

    No więc właśnie :-)

    A tak na marginesie: atutem rozwiązania na lampie wbudowanej lub
    dedykowanej systemowej jest to, że ona nie tylko wyzwala inne ale można
    wygodnie przestawiać ich parametry zdalnie. Zwykły pilot pozbawia mnie
    takiej możliwości. Podobnie sytuacja się ma przy zastosowaniu
    nie-dedykowanej lampy.

    Marek