  • Data: 2009-03-21 15:34:37
    Temat: Re: Jakiego kabla i gniazdka użyć
    Od: Paweł <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dopiero bede go wybieral, calosc planuje podlaczyc za jakies 2 miesiace,
    > na razie musze w scianach kable polozyc.
    > Ale zakladam, ze bedzie mial wszystkie mozliwe ;)

    > Stare ma, ale bede kupowal nowe, raczej BlueRay - nie wiem czy one maja
    > takie zlacza jeszcze.

    W tej sytuacji rosnie liczba kombinacji jakie możesz zastosować.
    Trudno jest coś doradzić jeśli nie wiadomo jakim sprzętem będziesz
    dysponował.

    Proponuję:

    1. Wersja droższa
    Położyć kabel HDMI lub nawet dwa takie kable.
    Sygnał HDMI z dekodera rozdzielisz np. czymś takim:
    http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=125&id=
    749
    Być może do DVD będzie potrzebny przełącznik:
    http://www.hollex.pl/index.php?page=spis&kat=124
    ewentualnie wykorzystasz drugie wejście HDMI w TV (jesli takie będzie
    miał i ten drugi kabl HDMI)

    2. Wersja tańsza
    Połóż jeden kabel SCART (taki zawierający też przewody do RGB)

    Paweł