  • 1. Data: 2015-06-09 14:58:38
    Temat: Jakie zimówki continental czy dunlop
    Od: Karol <k...@w...pl>

  • 2. Data: 2015-06-09 15:26:30
    Temat: Re: Jakie zimówki continental czy dunlop
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2015-06-09 15:30:00
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-06-09 14:58, Karol wrote:

    > CONTINENTAL 810 S 235/40/18 95V XL
    >
    > czy
    >
    > DUNLOP SP WINTER SPORT 3D 235/40R18 M+S
    >

    > Samochod audi b7 quatro

    idzie zima :)

  • 4. Data: 2015-06-09 15:37:57
    Od: Karol <k...@w...pl>

    ...chce kupić i prosze o poradę, a nie o głupie docinki

  • 5. Data: 2015-06-09 16:53:48
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-06-09 15:37, Karol wrote:
    > ...chce kupić i prosze o poradę, a nie o głupie docinki

    na żartach się nie znasz?
    http://blog.8opon.pl/2013/10/adac-test-opon-zimowych
    -20132014-22545r17-i-18560r15/

    Wybrałbym Continental WinterContact - takie mam obecnie z tym, że
    nazizane na 16" felgi (letnie 235/55/18" uważam, że mają za niski
    profil). Też napęd na 4 łapy i nie mam zastrzeżeń.

  • 6. Data: 2015-06-09 16:55:45
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-06-09 16:53, AL wrote:

> [...]
    > nazizane na 16" felgi (letnie 235/55/18" uważam, że mają za niski
    > profil). Też napęd na 4 łapy i nie mam zastrzeżeń.

    a u Ciebie jeszcze niższy profil 40 (rozważałbym na zimę mniejsze felgi
    - to taka moja prywatna dygresja).

  • 7. Data: 2015-06-09 20:06:36
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-06-09 o 16:53, AL pisze:

> [...]
    > nazizane na 16" felgi (letnie 235/55/18" uważam, że mają za niski
    > profil). Też napęd na 4 łapy i nie mam zastrzeżeń.

    Ja bym raczej dał link do tego:

    https://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/winterr
    eifen/2013_winterreifen_test_225_45_r17.aspx?Compone
    ntId=185957&SourcePageId=31821

    Bo to, co pisze ten bloger/sprzedwca, to są jedynie subiektywne opinie,
    często nie poparte niczym oprócz "w opinii wielu klientów". Albo to:
    "Jeszcze raz dla jasności - jeśli zastanawiasz się nad np. Kleber
    Krisalp HP2 lub Fulda Kristall Control HP to Uniroyal MS Plus 66 jest
    idealnym wyborem! Ale nie jest to oczywiście klasa Michelina czy
    Continentala, dlatego zawsze powtarzam to samo - te opony nie powinny w
    ogóle być porównywane bo jest to krzywdzące, to tak jakby w jednym
    teście porównywać VW polo i passata." Jak gimnazjalista licytujący się
    na metki...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2015-06-10 06:24:28
    Od: Karol <k...@w...pl>

    Ale z tych dwóch co byście wybrali
    I czy bieżnik 5,5-6 mm jest wystarczający ( rocznik opon 2010 ) , w zimę
    mało jeżdze

  • 9. Data: 2015-06-10 08:05:39
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Karol" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Ale z tych dwóch co byście wybrali
    > I czy bieżnik 5,5-6 mm jest wystarczający ( rocznik opon 2010 ) , w zimę
    > mało jeżdze

    Dla opony zimowej, to koncówka jej eksploatacji. Na jeden sezon, za darmo,
    bez innej alternatywy pewnie bym się zdecydował.

    Wiwo

  • 10. Data: 2015-06-10 08:21:17
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-06-09 o 14:58, Karol pisze:
    > Witam
    > Jakie opony zimowe wybrać:
    >
    > CONTINENTAL 810 S 235/40/18 95V XL
    Tej zimy byłem w górach na takich oponach (ale wyższy profil) i powiem,
    że szału nie było. Na dość stromym podjeździe, gdzie inne auta
    wyjeżdżały w miarę normalnie ja musiałem założyć łańcuchy, bo się
    cholery ślizgały. Mam wrażenie, że moje poprzednie WInterhawki były lepsze.

    > DUNLOP SP WINTER SPORT 3D 235/40R18 M+S
    Nie miałem, nie powiem.
    Jacek