  • Data: 2010-12-20 15:06:11
    Temat: Re: Jakie wycieraczki ?
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Z cyklu sasiad ma a dlaczego nie ja?
    >
    > Sasiad twierdzi, ze ma bezszkieletowe wycieraczki - banany i w zimie duzo
    > lepiej mu to dziala.
    > Mowi, ze wystarczy puknac o szybe i juz lod odpada itp itp?

    bzdura, sam jeżdżę od dwóch sezonów na jednoelementowych i nie zamienię ich
    na "stary typ" ale woda tak samo zamarza w rowkach gumy jak w starych i tak
    samo źle wówczas wycierają - zresztą dlaczego miało by się coś zmienić skoro
    kształt gumki jest taki jak dotąd?
    odpada jedynie problem wody zamarzającej w "konstrukcji" trzymającej gumę,
    poza tym jednoelementowe cenię o tyle, że są cichsze, mają mniejszy luz, ja
    akurat jeżdżę na Valeo XTRM i wytrzymują (mniej więcej) jeden sezon - czyli
    jakieś 30kkm,
    poza tym z wycieraczkami jest jak z piwem, każdy chwali swoje i za cholerę
    go nie przekonasz, że coś innego może być lepsze ;-)

    brat