  • Data: 2010-12-22 10:58:54
    Temat: Re: Jakie wycieraczki ?
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-22 09:27, Krzysiek Niemkiewicz pisze:
> [...]
    tania-wysylka-i1367911813.html

    > Kiedyś kupiłem takie w Tesco i to były najkrócej używane wycieraczki -
    > miały jakąś niby grafitową powłokę, przez co piszczały koszmarnie.
    > Za to bardzo sobie chwaliłem MotGumy, choć po dwóch sezonach blaszka
    > wylazła z gumki grożąc porysowaniem szyby. Pewnie dałoby się to łatwo
    > złożyć spowrotem, ale wolałem nie ryzykować jadąc w trasę i w pierwszym
    > lepszym sklepie moto zapytałem o cenę wycieraczek do mojego auta - były
    > za 18zł lewa i 17zł prawa, pytam jakie to, a pan mi mówi - Champion! No
    > za 35zł kompletu Championów się nie spodziewałem :) Na razie są bardzo
> [...]
    Witam

    Poddaje sie :) Ale mnie na serio nie padla nigdy zadna z tych
    wycieraczek, zmieniam sam mniej wiecej co pol roku i sa ok, na ta
    niby-grafitowa powloczke tez nie narzekalem nigdy :) Moze troche
    szczescia mialem albo co user to opinia :)

    Pozdrawiam swiatecznie
    Xiant