  • Data: 2010-12-21 08:46:26
    Temat: Re: Jakie wycieraczki ?
    Od: Xiant <x...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-19 22:07, janik pisze:
    > Z cyklu sasiad ma a dlaczego nie ja?
    >
    > Sasiad twierdzi, ze ma bezszkieletowe wycieraczki - banany i w zimie
    > duzo lepiej mu to dziala.
    > Mowi, ze wystarczy puknac o szybe i juz lod odpada itp itp?
    >
    > naszlo mnie zeby zmienic wycieraki ale teraz problem wyboru, widze na
    > alledrogo przedzial od 8 zl za jakas chine do poza 100 za valeo i boshe.
    > przegladajac fora i inne bzdety to wyglada tak, ze
    > 1. dipp - straszna lipa i chinszczyzna
    > 2. carpoint - wygladaja ok ale cena podobno nie wspolgra z jakoscia
    > 3. aero/rimo/blix - china, nie wiadomo, nie ktore dobre nie ktore nie
> [...]
    Witam

    Uzywam tylko tego:
    http://allegro.pl/nowe-wycieraczki-alca-special-480-
    tania-wysylka-i1367911813.html
    Cena ok a zachowuja sie rewelacyjnie, sprawdzone w Audi A6, Oplu Astrze
    II, Signum i teraz w Octavii. Mialem kiedys jakis drogi zestaw za ponad
    100 za komplet (chyba Valeo, nie pamietam juz), szlag je trafil wiosna
    po paru tygodniach. Fakt jak topnieja sniegi to syf na szybie wykonczy
    wszystko co gumowe ale bez przesady, ze po paru tygodniach :)

    Pozdrawiam
    Xiant