  • 1. Data: 2009-05-13 10:52:00
    Temat: Jakie to " klasyczne " :-(
    Od: "-=MAKARENA=-" <m...@n...pl>

    Lodz

    Motocyklista (do wieczora nie ustalono jego tożsamości) poniósł śmierć,
    a kierowca i pasażerka samochodu trafili do szpitali po wypadku, do
    którego doszło we wtorek przed godz. 18 na ul. Brzezińskiej.

    Ze wstępnych ustaleń wynika, że w bok skręcającego do posesji nr 44
    citroena xantia kombi na duńskich numerach rejestracyjnych uderzyła
    yamaha, pędzącąca od strony Brzezin. Siła uderzenia była ogromna.
    Prowadzący jednoślad mężczyzna nie miał szans na przeżycie. Motocykl
    wbił się w przednie prawe drzwi samochodu, które niemal całkowicie
    wpadły do wnętrza pojazdu. Trzydziestokilkuletnia pasażerka, siedząca w
    miejscu, gdzie uderzyła yamaha, miała ogromne szczęście: doznała tylko
    urazu nogi i ogólnych potłuczeń; trafiła do szpitala im. Jonschera.
    Siedzący za kierownicą citroena jej rówieśnik z niegroźnym urazem głowy
    został przewieziony do szpitala im. Barlickiego.

    Policja nie chce się wypowiadać na temat przyczyn i okoliczności
    tragedii, dopóki nie zakończy się dochodzenie.
    ::: Reklama :::

    - Makabryczny wypadek - mówi jeden z obecnych na miejscu
    funkcjonariuszy. - Jadący samochodem mieli dużo szczęścia, że siedzieli
    w dość masywnym aucie. Gdyby to był np. fiat seicento, zostałby
    przecięty na pół przez motocykl...

    Na miejscu wypadku tworzyły się gigantyczne korki. Policja ściągnęła z
    miasta posiłki, funkcjonariusze puszczali ruch wahadłowo.

    Pozdrawiam :

    MAKARENA UĆ
    CZERWONE R-ONE

    Kobiety, żeby się nie znudzić mężczyznom, zmieniają ubrania.
    Mężczyźni, żeby się nie znudzić kobietom, zmieniają kobiety.

  • 2. Data: 2009-05-13 11:05:09
    Temat: Re: Jakie to " klasyczne " :-(
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    -=MAKARENA=- pisze:

    > ::: Reklama :::

    fajna. ja lubie reklamy.

    --
    gildor
    9'99

  • 3. Data: 2009-05-13 11:18:04
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    -=MAKARENA=- napisał(a):
    > Policja ściągnęła z
    > miasta posiłki

    Co sie ich widzi to wpierdalaja w tych radiowozach. Picce, kebaby,
    heppimile z makdonalda i inne niezdrowe zarcie. I to za nasza kase!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 4. Data: 2009-05-13 11:26:16
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Co sie ich widzi to wpierdalaja w tych radiowozach. Picce, kebaby,
    > heppimile z makdonalda i inne niezdrowe zarcie. I to za nasza kase!

    No. Potem nie dziwota, że prawie każdy gruby. I z wąsem.

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-05-13 11:26:52
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > Co sie ich widzi to wpierdalaja w tych radiowozach. Picce, kebaby,
    > heppimile z makdonalda i inne niezdrowe zarcie. I to za nasza kase!

    Ja widzialem jak ostatnio obgryzali paznokcie. Bieda, Panie, w tym resorcie.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 6. Data: 2009-05-13 11:35:25
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***"(pj)"
    No. Potem nie dziwota, że prawie każdy gruby. I z wąsem.

    Bylem na mistrzostwach Polski Policjantow w Maratonie i same chude byly i
    bez wasow - to pewnie zlot tych "prawie" byl...

    T.

  • 7. Data: 2009-05-13 11:37:29
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <j...@g...com> wrote

    > No. Potem nie dziwota, że prawie każdy gruby. I z wąsem.

    Wasy w milicji sluza do cedzenia kawy plujki i odchylania lyzeczki.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 8. Data: 2009-05-13 11:48:30
    Od: Vir <a...@o...pl>

    -=MAKARENA=- pisze:
> [...]
    > citroena xantia kombi na duńskich numerach rejestracyjnych uderzyła
    > yamaha, pędzącąca od strony Brzezin. Siła uderzenia była ogromna.

    ja kilka dni temu wracałem do domu puszką. Na podjazd do domu skręcam w
    lewo. Na całej, dwupasmowej ulicy jest ciągła, tylko na wysokości
    podjazdu jest kawałem przerywanej. Z daleka w lusterku widziałem jadące
    za mną dwa enduraki. Specjalnie dużo wcześniej włączyłem lewy
    kierunek... Jak zacząłem skręcać w lewo, to usłyszałem pisk, klakson
    potem bluzgi. Miałem wrażenie, że chcą mi wpierdzielić, ale jednak
    pojechali dalej wrzeszcząc, żebym nauczył się jeździć. Hmmm,
    wyprzedzanie na podwójnej ciągłej puszki z włączonym lewym kierunkiem to
    próba samobójcza. Jeśli czytacie tę grupę, to łaskawie zabijcie się
    raczej o drzewo.

    Vir
    Duża czarna bawarka

  • 9. Data: 2009-05-13 11:50:56
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Vir"
    Jak zacząłem skręcać w lewo, to usłyszałem pisk, klakson potem bluzgi.
    Miałem wrażenie, że chcą mi wpierdzielić, ale jednak pojechali dalej
    wrzeszcząc, żebym nauczył się jeździć.

    Zagadali sie chlopaki

    T.

  • 10. Data: 2009-05-13 11:51:34
    Od: n...@s...com

    On Wed, 13 May 2009 13:35:25 +0200, "Tytus z Fabryki"
    <f...@0...pl> wrote:

    >Siemka
    cze

    >Bylem na mistrzostwach Polski Policjantow w Maratonie i same chude byly i
    >bez wasow - to pewnie zlot tych "prawie" byl...

    to byli łanpersentery.

    pozdr
    newrom
    --