  • Data: 2010-08-07 17:59:16
    Temat: Re: Jakie szrokości bramy garażowej
    Od: JAM <j...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Aug 6, 7:16 pm, "sgarnek" <g...@w...pl> wrote:
    > Jakie musiały by być szerokoścui bram garażowych dla samochodów:
    > Mazda 5, Mazda CX7, VW T4
    >
    > Chodzi o taką szerokośc, żeby nikt nie zarzucił że wjechać nie można.
    >
    > A może są jakieś szerokości standardowe.
    >
    > Natknalem sie w sieci na garaze prefabrykowane i tam szerokość bramy to
    > 2.05 - co mi sie wydaje troche ciasno.

    Chyba najlepiej sprawdzic jakie sa standartowe drzwi do garazu.
    Oszczedzisz sobie wtedy inwestycji w specjalnie pasowane dzrzwi.
    Szczegolnie gdy chcesz mic elektrycznie podnoszone.
    Licz sie tez z tym, ze kiedys mozesz miec wiekszy samochod albo gdy
    bedziesz sprzedawal lub wynajmowac garaz, ktos kto go chce kupic moze
    miec samochod o innych rozmiarach.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/