  • 11. Data: 2010-01-12 10:01:45
    Temat: Re: Jakie są normy dla progów zwalnia=?ISO-8859-2?Q?j=B1cych=3F?=
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    mleko wrote:

    > To, ze ty nie mozesz przejechac swoim autem tego progu z predkoscia
    > 20kmh nie oznacza, ze to niemozliwe. No i ograniczenie do 20 nie
    > oznacza predkosci minimalnej. :)

    Imho jakbyś coś oberwał w samochodzie jadąc z prędkością która napisali
    na znaku, miałbyś podstawy do roszczeń w sądzie.

    Skoro postawili utrudnienie na drodze, znak powienien określać jak
    poważne jest to utrudnienie ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2010-01-12 10:43:06
    Temat: Re: Jakie są normy dla progówzwalniających?
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > Problem w tym, że tego się nie da przejechać 20. 10 to maks. Próg jest źle
    > wyprofilowany...
    No co Ty opowiadasz?!? Ja tam nigdy CR-V-ką nie zwalniałem na żadnych progach.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

  • 13. Data: 2010-01-12 11:35:41
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > No co Ty opowiadasz?!? Ja tam nigdy CR-V-ką nie zwalniałem na żadnych
    > progach.

    I teraz masz inne auto ;-) ?

    A co do progów - faktycznie, zdarzają się takie,
    że nawet stosunkowo zawieszonym autem
    jest obawa o przytarcie tłumikami.
    (np. Astra F, G, H)

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2010-01-13 09:33:43
    Od: n...@o...pl

    Witam ponownie.

    > I teraz masz inne auto ;-) ?
    No mam. po 6 latach i 300kkm. mi zabrali i dali traktora. I po co? W CR-V nigdy
    się nic nie zepsuło, a w traktorze jeszcze nie ma 50kkm. i już kontrolka silnika
    zapala się i gaśnie bez przyczyny.
    Buuu...

  • 15. Data: 2010-01-13 10:59:40
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Na moim osiedlu zrobiono próg zwalniający. Przyszła ekipa budowlańców i
    > sobie w ulicy z kostki zrobiła próg. Postawili znak 20 km/h i gotowe.
    > Problem w tym, że tego się nie da przejechać 20. 10 to maks. Próg jest źle
    > wyprofilowany. Czy są na to jakieś normy, czy widzimisię pana "układacza"?

    Progi mają mieć określone szerokości, długości, wysokości(7-10cm ale też
    50-70cm), promienie i prędkości (5-8km/h poza drogami publicznymi, 18-20,
    25-30).
    neelix

  • 16. Data: 2010-01-13 15:20:20
    Od: szymo <s...@w...pl>

    neelix pisze:

    > Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hif7p7$5pg$1@news.onet.pl...

    > Progi mają mieć określone szerokości, długości, wysokości(7-10cm ale też
    > 50-70cm)

    ??? 70 cm wysokości to nie prób tylko mur zaporowy na Wiśle!

  • 17. Data: 2010-01-13 22:06:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ??? 70 cm wysokości to nie prób tylko mur zaporowy na Wiśle!

    Nie bez powodu nazywają się podrzutowymi. :-)
    neelix

  • 18. Data: 2010-01-14 10:17:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@m...ml napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To, ze ty nie mozesz przejechac swoim autem tego progu z predkoscia
    > 20kmh nie oznacza, ze to niemozliwe. No i ograniczenie do 20 nie oznacza
    > predkosci minimalnej. :)

    sugerujesz, ze takie progi sa ok?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 19. Data: 2010-01-15 15:59:07
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    'Tom N' pisze:

    > Kolejny myśliciel...
    >
    > Wiesz, jedno osiedle jest zamknięte, tak, że nie przejedziesz, ba nawet nie

    Skoro to istotne, to szkoda że o to wprost nie spytałeś